;
coinex

تریلر جدید فیلم West Side Story منتشر شد

تریلر جدید فیلم West Side Story توسط استودیو قرن بیستم منتشر شد. این استودیو یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی دیزنی به حساب می‌آید.

سرانجام تریلر جدید فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) منتشر شد. داستان این فیلم، اقتباسی جدید از نمایش‌نامه‌ای موزیکال به همین نام نوشته آرتور لورنتز (Arthur Laurents)، لئونارد برنستاین (Leonard Bernstein) و استیون سوندهایم (Stephen Sondheim) است که در سال 1957 میلادی اکران شده است.

تریلر جدید فیلم West Side Story منتشر شد

این تریلر جدید انتشار یافته برای فیلم داستان وست ساید، بیش از دو دقیقه است و بعضی از جلوه‌های بصری خیره‌کننده فیلم را نشان می‌دهد و به داستان عاشقانه فیلم نیز اشاره دارد.

در این فیلم، زیچل زیگلر (Rachel Zegler) نقش زنی به نام ماریا واسکوییز را بازی خواهد کرد که در دهه 50 میلادی در شهر نیویورک، به شخصی به نام تونی با بازی انسل الگورت (Ansel Elgort) علاقمند شده است اما این رابطه آنها به خشونت می‌گردد و دو گروه گنگستری خیابانی از دو نژاد و قومیت متفاوت، باهم درگیر می‌شوند. فیلمبردار فیلم داستان وست ساید، یانوش کمینسکی (Janusz Kamiński) است.

فیلم داستان وست سایت، اولین تجربه کارگردانی استیون اسپیلبرگ در ژانر موزیکال است که به علت کرونا با تاخیرهای زیادی نیز روبرو شده است. مدتی قبل فیلم در هایتس (In the Heights) به کارگردانی جان ام چو (Jon M. Chu) به اکران در آمده بود که در ژانر و داستان مشابه این فیلم بود و موفقیت زیادی نیز در گیشه کسب کرده بود که احتمالا به علت شباهت داستانی، بر این فیلم نیز اثر بگذارد.

در کل مدتی است که فیلم‌های موزیکال مثل فیلم لا لا لند (La La Land)، بزرگترین شومن (The Greatest Showman)، ماما میا (Mamma Mia: Here We Go Again) و ستاره‌ای متولد شده است (A Star is Born) با استقبال خوبی روبرو می‌شوند و استقبال خوب از این فیلم نیز دور از انتظار نیست.

دیگر بازیگران این فیلم نیز شامل آریانا دیبوس (Ariana DeBose)، دیوید آلوارز (David Alvarez)، مایک فیست (Mike Faist)، کوری استول (Corey Stoll)، برایان دارسی جیمز (d’Arcy James) و ریتا مورینو (Rita Moreno) هستند. این فیلم قرار است در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ بر پرده سینماها اکران شود. تریلر این فیلم را از این لینک در یوتیوب ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید فیلم West Side Story چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر