;
coinex

آنر 50 لایت (Honor 50 Lite) با مشخصات مشابه نوآ 8i معرفی می‌شود

سرانجام آنر تصمیم به بازگشت به بازار جهانی با محصولات جدید گرفته است و آنر 50 لایت (Honor 50 Lite) با مشخصات مشابه نوآ 8i معرفی می‌شود .

آنر برنامه‌های زیادی جهت ورود به بازار جهانی دارد. آنر ۵۰ لایت یکی از موبایل‌هایی است که از‌ برنامه‌های این کمپانی برای ورود به بازار جهانی به حساب می‌آید و به زودی به عنوان میان رده‌ی جدید آنر معرفی خواهد شد.

آنر 50 لایت (Honor 50 Lite)

آنر چند ماه پیش بود که از سری Honor 50 خود رونمایی نمود. البته لازم به ذکر است که این موبایل‌ها، تاکنون فقط در بازار چین به طور گسترده عرضه شده‌اند.

آنر در تاریخ ۵ آبان ١۴٠٠ یک رویداد جهانی جدید را برگزار می‌کند که در آن، از دو گوشی Honor 50 و Honor 50 Lite برای اروپا رونمایی خواهد کرد. گویا Honor 50 Lite موبایلی است که قبلا رونمایی آن را دیده بودیم.

آنر 50 لایت (Honor 50 Lite) با مشخصات مشابه نوآ 8i

طبق گفته‌های یک افشاگر، موبایل Honor 50 Lite با طراحی مثل Honor X20 و مشخصاتی مثل Nova 8i وارد بازار جهانی خواهد شد. شاید گیج شده باشید ولی بهتر است بدانید که هواوی Nova 8i و Honor X20 بسیار شبیه هم هستند. اندازه و نوع نمایشگر هر دو یکسان است. هر دو دارای دوربین سلفی، باتری و فناوری شارژ سریع یکسانی هستند. البته در قسمت ماژول دوربین، آنر ایکس ٢٠ دارای دوربین اصلی سه گانه و نوا 8i دارای دوربین اصلی چهارگانه است. فلش LED نماینده آنر، در ماژول دوربین آن وجود دارد ولی در نقطه مقابل آن، این فلش LED خارج از ماژول دوربین قرار دارد.

از طرفی چون طراحی Honor X20 و Honor 50 Lite یکسان است، پس می‌توان گفت که دوربین اصلی موبایل جدید آنر هم سه گانه است که در این صورت، آنر ۵٠ لایت فاقد اینترنت 5G است. برعکس آنر X20 که دارای Dimensity 900 است، نوا 8i Snapdragon 662 دارد. درواقع آنر ۵٠ لایت همان Honor X20 با تراشه Snapdragon 662 خواهد بود!

طبق این اطلاعات، Honor 50 Lite دارای نمایشگری ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و حفره نمایشگر بیضوی، دوربین سلفی دوگانه ١۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی سه گانه‌ی ٢+٢+۶۴ مگاپیکسلی (فاقد دوربین فوق عریض)، باتری ۴,۳٠٠ میلی آمپر ساعتی، شارژر ۶۶ واتی درون جعبه، حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم، درگاه Type-C، جک ٣.۵ میلی متری هدفون، سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض و پشتیبانی از سرویس موبایل گوگل است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر 50 لایت (Honor 50 Lite) با چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر