;
coinex

ایرپاد 3 اپل رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

چندی پیش ایرپاد 3 اپل با ظاهری معمولی در مراسم معرفی این کمپانی رونمایی شد. برای اطلاع از جزئیات قیمت و مشخصات فنی آن همراه ما باشید.

اپل طی مراسم Unleashed از نسل سوم ایرپاد خود رونمایی کرد. این ایرپاد جدید اپل ظاهر ایرپاد معمولی و ایرپاد پرو را با هم ترکیب کرده اما بیشتر به مدل پرو شباهت دارد و البته با طراحی تک اندازه بزرگ‌ترین تغییر ایرپاد از سال ۲۰۱۶ به شمار می‌رود.

یکی از تغییرات مهمی که در این نسل ایرپاد دیده می‌شود، کاهش اندازه دسته‌های ایرپاد بوده که مثل مدل پرو از حسگرهای لمسی/ فشاری پشتیبانی می‌کند. ایرپاد 3 اپل دارای عمر باتری 6 ساعته بوده و قرار است هفته آینده راهی بازار شود.

ایرپاد 3 اپل رسما رونمایی شد

اپل برای ساخت نسل سوم ایرپاد خود بر روی قابلیت صدای فضایی (Spatial Audio) و دالبی اتموس تاکید زیادی داشته است. این ویژگی‌ها به فضاسازی پخش موسیقی کمک کرده و شما می‌توانید در فضایی سه‌بعدی به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش کنید.

این ایرپاد همانند مدل پرو و پرو مکس دارای قابلیت‌های ردیابی است. به گفته اپل، کیفیت میکروفن این دستگاه نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته و حالا با استفاده از کدک AAC-ELD صدایی با بالاترین کیفیت را در تماس‌ها ارائه می‌کند و البته نسل سوم ایرپاد درایور جدیدی با خمیدگی کمتر دارد و این مهم موجب می‌شود صدا را با کیفیت بهتری بشنوید.

ایرپاد 3 اپل

طبق ادعای این کمپانی، این محصول در برابر تعرق و آب مقاوم است. نسل سوم ایرپاد مشابه ایرپاد پرو به‌صورت لحظه‌ای صدا را برای گوش شما بهینه‌سازی می‌کند.

این دستگاه با یک بار شارژ تا شش ساعت دوام می‌آورد و کیس آن که شبیه مدل پرو طراحی شده، می‌تواند تا چهار بار ایرپاد را شارژ کند. شایان ذکر است که این کیس از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. این محصول از هفته آینده با قیمت ۱۷۹ دلار روانه بازار می‌شود و با عرضه آن، قیمت ایرپاد ۲ به ۱۲۹ دلار می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ایرپاد 3 اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر