;
coinex

رندر وان پلاس نورد ان 20 فایوجی (Nord N20 5G) منتشر شد

رندر وان پلاس نورد ان 20 فایوجی نشان می دهد که باید با یک اسمارت فون جذاب و میان رده سر و کار داشته باشیم. مشخصات فنی این گوشی نیز خوب است.

سال گذشته شاهد وان پلاس نورد ان 10 بودیم و به نظر می‌رسد که امسال کمپانی وان پلاس قصد رونمایی از نورد ان 20 فایوجی را دارد. این اسمارت فون یک میان رده جذاب خواهد بود و اکنون رندرهای این گوشی منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

این اسمارت فون مجهز به یک نمایشگر تخت، لنزهای سه گانه دوربین است و در نوع خود یونیک است. در ادامه قصد داریم طراحی ظاهری این گوشی را به همراه ذکر برخی از مشخصات فنی آن دنبال کتیم. با تکراتو همراه ما باشید.

رندر وان پلاس نورد ان 20 فایوجی

همان‌طور که گفتیم کمپانی وان پلاس می‌خواهد از میان رده جدید خود با نام وان پلاس نورد ان 20 فایوجی رونمایی نماید. شاید این گوشی یکی از بهترین گوشی های وان پلاس شود. در پنل پشتی این گوشی شاهد لبه هایی تخت هستیم که شباهتی به خانواده آیفون ها دارد. اسلات سیم کارت در فریم سمت چپ تعبیه شده و جک 3.5 میلی متری و درگاه تایپ سی در لبه پایینی واقع شده اند.

رندر وان پلاس نورد ان 20 فایوجی

دوربین سلفی در پنل جلویی و در گوشه سمت چپ قرار گرفته است. در پنل پشتی نیز لنز سه گانه‌ای را می‌بینیم که یکی از آنها کوچک و دوتای دیگر بزرگ هستند و در کنارشان فلاش ال ای دی را نیز جای داده‌اند. رنگ بندی این اسمارت فون، خاکستری و بنفش است.

اندازه صفحه نمایش نورد ان 20 فایوجی، 6.43 اینچی از نوع آمولد است. خوشبختانه سنسور اثر انگشت درون نمایشگر قرار گرفته و قلب تپنده آن نیز اسنپدراگون 695 فایوجی است. دوربین‌های این گوشی به ترتیب 48 مگاپیکسلی و 8 و 2 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندر وان پلاس نورد ان 20 فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر