;
coinex

سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra در گیک بنچ دیده شد

بنچمارک گیک‌بنچ از وجود تراشه اسنپدراگون 898 در تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra خبر می‌دهد.

هفته گذشته اطلاعاتی درباره تبلت سامسونگ گلکسی +Tab S8 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد که بخشی از برنامه‌های سامسونگ برای اوایل سال 2022 را فاش می‌کرد. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، سامسونگ در حال ساخت یک تبلت جدید از خانواده Galaxy Tab است و قصد دارد در زمستان آینده، آن را به نمایش بگذارد.

اما امروز هم جزئیاتی درباره یک تبلت سامسونگ دیگر در گیک‌بنچ منتشر شده که با کد SM-X906N مشخص شده است. پیش‌بینی شده که این کد مربوط به تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra است.

سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra در گیک بنچ دیده شد

مشخصات سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra

تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا، محصولی رده‌بالا از سری تبلت‌های سامسونگ محسوب می‌شود و حالا، جزئیاتی از مشخصات آن در گیک‌بنچ فاش شده است.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra با شماره مدل SM-X906N به سیستم روی تراشه کوالکام اسنپدراگون 898 مجهز می‌شود. افشاگر معروف، آیس یونیورس (Ice Universe) پیش از این اعلام کرده بود که تمام تبلت‌های سری Tab S8 سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 898 مجهز می‌شوند؛ به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در این تبلت‌ها از تراشه اگزینوس 2200 خودش استفاده نمی‌کند.

اما درباره پردازنده گرافیکی سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra باید گفت که این دستگاه به تراشه آدرنو 730 مجهز می‌شود. یک رم 8 گیگابایتی هم برای این تبلت در نظر گرفته شده است؛ البته پیش‌بینی می‌شود که این تبلت‌ در چند نسخه با رم و حافظه داخلی متنوع عرضه شود.

این تبلت در آزمون‌های تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ توانست امتیاز 1215 را به‌دست آورد که کمی بیشتر از امتیاز گلکسی +Tab S8 است که امتیاز 1211 را کسب کرده بود. گلکسی تب اس 8 اولترا در آزمون‌های چند هسته‌ای هم عدد قابل توجه 3159 را دریافت کرد؛ درحالیکه گلکسی تب اس 8 پلاس توانسته بود به امتیاز 3193 برسد. این امتیازها نشان می‌دهند که تفاوت قابل توجهی بین قدرت پردازش این دو تبلت وجود ندارد.

سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra در گیک بنچ دیده شد19

گیک‌بنچ بخشی از مشخصات نرم‌افزاری سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra را نیز منتشر کرد. این تبلت به صورت پیش‌فرض به اندروید 12 مجهز شده و انتظار می‌رود که رابط کاربری OneUI 4.0 هم روی آن اجرا شود.

پیش از این، رندرهایی از این تبلت منتشر شد که از یک وجود یک نمایشگر 14.6 اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک و ناچ دوربین خبر می‌داد. گفته می‌شود که گلکسی تب اس 8 اولترا به پنل نمایشگر اولد (OLED) و رزولوشن 2960× 1848 مجهز می‌شود. این نمایشگر از تراکم پیکسل 240 ppi و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به باتری 11500 میلی‌آمپرساعتی، دوربین اصلی دوگانه و فلش LED، تنظیمات اسپیکر چهارگانه و یک نوار مغناطیسی در زیر ماژول دوربین (برای قلم S Pen) اشاره کرد.

رندرها همچنین وجود پورت یو‌اس‌بی تایپ سی را تایید می‌کنند؛ اما احتمالا خبری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیست.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص فاش شدن مشخصات Galaxy Tab S8 Ultra در گیک‌بنچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر