coinex
راهنمای خرید تکراتو

انتشار پوستر جدید از تاریخ عرضه شیائومی 12 در بازارهای جهانی خبر داد

روز گذشته خبری درباره تاریخ راه‌اندازی Xioami 12 و رونمایی رسمی آن برای بازارهای جهانی منتشر شد. امروز هم پوستر جدیدی منتشر شده که شبیه به پوسترهای رسمی است و از تاریخ عرضه شیائومی 12 در بازارهای جهانی خبر می‌دهد.

شیائومی در آخرین روزهای 2021 از گوشی‌های شیائومی 12 در چین رونمایی کرد. از آن زمان تابه‌حال، طرفدارن این برند در سراسر جهان منتظر عرضه این گوشی‌ها هستند تا بتوانند حداقل یکی از بهترین گوشی‌های 2022 شیائومی را خریداری کنند.

شایعات مدعی بودند که تاریخ عرضه شیائومی 12 در بازارهای جهانی، 15 مارس (24 اسفند) است؛ پوستر جدید هم این خبر را تایید می‌کند.

تاریخ عرضه شیائومی 12

خبرگزاری AndroidPlanet با انتشار تصویری که شبیه به پوسترهای رسمی است، از تاریخ عرضه شیائومی 12 در بازارهای جهانی خبر داد.

انتشار پوستر جدید از تاریخ عرضه شیائومی 12 در بازارهای جهانی خبر داد

این پوستر نشان می‌دهد که سری شیائومی 12 بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، در 24 اسفند رسما کار خود را آغاز می‌‌کند. هنوز مشخص نیست که شیائومی دقیقا کدام گوشی‌ها از سری Xiaomi 12 را برای بازارهای جهانی در نظر دارد؛ اما پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌های Xiaomi 12 Pro ،Xiaomi 12 و Xiaomi 12X به‌صورت جهانی عرضه شوند.

نسخه جهانی سری شیائومی 12 بارها در پلتفرم‌های مختلف دیده شده‌اند و به احتمال زیاد، از همان مشخصاتی برخوردار می‌شوند که در نسخه‌های چینی وجود دارند.

گوشی‌های شیائومی 12 و 12 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شوند؛ اما برای شیائومی 12 ایکس، تراشه اسنپدراگون 870 در نظر گرفته شده است.

رده‌بالاترین گوشی از این سری، یعنی Xiaomi 12 Pro از نمایشگر 6.73 اینچی LTPO AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است. این گوشی در پنل پشتی خو از سه لنز دوربین با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد و برای عکاسی سلفی هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود نسخه جهانی شیائومی 12 پرو هم مثل نسخه چینی از باتری 5000 میلی‌آمپرساعت، شارژ سریع باسیم 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات برخوردار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ عرضه شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر