coinex
راهنمای خرید تکراتو

نخستین مدرسه خاورمیانه که بیت کوین و اتریوم می‌پذیرد

Citizen School ، مدرسه‌ای در دبی با آغاز سال تحصیلی 2022 از مهر ماه برای اولین بار  بیت کوین و اتریوم را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرد

دبی اولین مدرسه ای که پرداخت شهریه را به صورت رمزارز می پذیرد را با نام Citizens School اعلام کرد. این مدرسه با باز شدن در سپتامبر 2022(مهر)، پرداخت های بیت کوین و اتریوم را می پذیرد .

این مدرسه قول می‌دهد که گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر را علاوه بر اشکال سنتی پرداخت و گزینه‌های پرداخت ماهانه بدون بهره را ارائه دهد. همانطور که توضیح داده شد، پرداخت‌های کریپتو به صورت پیوندی با یک پلتفرم ارز دیجیتال پذیرفته می‌شود که پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را پردازش کرده و به‌طور خودکار آن‌ها را به درهم امارات (AED) تبدیل می‌کند.

به دنبال تنظیم قانون دارایی‌های دیجیتال در دوبی، بیت کوین و اتریوم روش پرداخت می‌شود

این حرکت به سمت پرداخت‌های رمزنگاری به دنبال تصویب اخیر دولت دبی از اولین قانون تنظیم دارایی‌های مجازی است، زیرا نوید یک چارچوب قانونی ایمن و پیشرفته را برای سرمایه‌گذاران می‌دهد.

موسس مدرسه شهروندی دکتر عادل الزارونی(Dr. Adil Alzarooni) گفت:

چندی پیش، رمزارز تنها یک اصطلاح شناور در میان سرمایه گذاران خبره بود. با این حال، امروزه ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به جریان اصلی‌تر هستند و سیستم مالی سنتی را تغییر می‌دهند. به‌طور مشابه، شهروندان با تجسم مجدد هر عنصر از تجربه یادگیری، بخش آموزش را کامل می‌کنند.

مطالب مرتبط:

او همچنین حمایت خود را از نسل بعدی و اقتصاد دیجیتال امارات نشان داد و گفت: 《با معرفی این تسهیلات پرداخت جدید، ما مشتاقانه منتظر افزایش نقش نسل‌های جوان در دستیابی به اقتصاد دیجیتال امارات هستیم. با استقبال بیشتر مردم از عصر دیجیتالی شدن، کودکان امروز به کارآفرینان و سرمایه گذاران فردا تبدیل خواهند شد.》

بیت کوین و اتریوم

با دنبال کردن هدف کشور مبنی بر تبدیل شدن به یک مرکز جهانی برای ارزهای دیجیتال با رسیدن ارزش بازار به 1.9 تریلیون دلار، مدرسه Citizens برای کمک به تقویت امارات متحده عربی به عنوان یک رهبر در اقتصاد دیجیتال جهانی قدم بر می دارد. این مدرسه همچنین به دنبال تبدیل شدن به یک مرکز رشد برای ایده‌های کارآفرینانه و نوآوری تحت رهبری کودکان است.

بیشتر بخوانید:

منبع: coinquora

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر