coinex
راهنمای خرید تکراتو

با آیفون 13 اولترا نسخه دستکاری شده با پورت USB-C آشنا شوید

آیفون 13 اولترا درواقع همان آیفون 13 پرو مکس اصلاح شده است. این نسخه جدید که حاصل اعمال تغییرات جذاب توسط یک کاربر بوده و نیز اولترا نام‌گذاری شده است. آیفون 13 پرو مکس در نسخه اصلاح شده اولترا، به پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری مجهز است.

اخیرا یکی از کاربران حرفه‌ای با انجام تغییرات فوق‌العاده، اقدام به دستکاری آیفون 13 پرو مکس کرده است و توانسته ویژگی‌هایی مثل افزایش دوبرابری عمر باتری و پورت USB-C را به این گوشی اضافه کند. حال این گوشی اصلاح شده جدید، با لقب اولترا شناخته شده است.

تغییرات اعمال شده بر روی آیفون 13 پرو مکس و تبدیل آن به آیفون 13 اولترا

از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آیفون 13 پرو مکس در مقابل گوشی‌های پرچمدار برند‌های دیگر از جمله گوشی‌های گلکسی اس 22 اولترا، گلکسی اس 21 اولترا، پیکسل 6 پرو و ​​وان پلاس 10 پرو، می‌توان به باتری فوق‌العاده قوی آن اشاره کرد. این باتری که بیش از 4000 (حدود 4352) میلی‌آمپر‌ساعت ظرفیت دارد، منبع تغذیه خوبی برای آیفون 13 پرو مکس به شمار می‌آید. همچنین قادر است که انرژی لازم برای 19 ساعت وبگردی را برای این گوشی که از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد، تامین کند.

با آیفون 13 اولترا نسخه دستکاری شده با پورت USB-C آشنا شوید

حال فردی متخصص و حرفه‌ای با نام یانگ چانگشون، با اعمال تغییرات شگفت‌انگیز توانسته است اصلاحاتی در گوشی آیفون 13 پرو مکس خود، ایجاد کند و در نتیجه طول عمر باتری آن را دو برابر کند.

به گفته MySmartPrice، یانگ در این فرایند با به کار بردن دو فن خنک‌کننده داخلی با قابلیت تنظیم سرعت خودکار و استفاده از یک مادربرد دو لایه که آن را با خمیر حرارتی پر کرده است، توانسته قطعات را در زیر پوشش‌های مختلف، خنک نگه دارد. همین اقدام ساده که برای عدم داغ شدن قطعات صورت گرفته، باعث افزایش ظرفیت باتری آیفون 13 پرو مکس شده است.

جایگزینی یک پورت USB-C به جای پورت لایتنینگ این گوشی و افزودن یک جک 3.5 میلی متری از دیگر اقدامات این فرد برای اصلاح گوشی آیفون 13 پرو مکس و تبدیل آن به آیفون ۱۳ پرو مکس اولترا (iPhone 13 Pro Max Ultra) بوده است. اگر چه این تغییرات ساده به نظر می‌رسند، اما همین ویژگی‌های جذاب به این دستگاه کمک کرده تا امتیاز بنچمارک آنتوتو این گوشی با 21.5 درصد افزایش نسبت به نسخه اصلی، به  870244 برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آیفون 13 اولترا نسخه دستکاری چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر