;
coinex

موتورولا Moto G52 با دوربین 50 مگاپیکسلی منتشر شد

موتورولا جدیدترین گوشی اقتصادی خود را با نام موتورولا Moto G52 معرفی کرد. این گوشی درواقع نسخه جانشین Moto G51 است که در سال گذشته معرفی شده بود.

موتورولا Moto G52 جدیدترین گوشی از سری G موتورولا است که از ویژگی‌هایی همچون دوربین 50 مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون 680 و همچنین صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز، برخوردار است. این گوشی همچنین از استاندارد IP52 بهره می‌برد. حال قصد داریم در این نوشتار، به سایر جزئیات این گوشی بپردازیم. پس در ادامه‌ی مطلب با تکراتو همراه باشید.

مشخصات موتورولا Moto G52

گوشی هوشمند موتورولا Moto G52 دارای اتصال شبکه 4G است که به عنوان دستگاهی اقتصادی، در اروپا رونمایی شد و به زودی در بازارهای دیگر عرضه می‌شود. این گوشی در دو نسخه 4 و 6 گیگابایت رم و همچنین 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی، عرضه خواهد شد و همچنین از یک اسلات کارت microSD، برای افزایش فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. قیمت مدل پایه این گوشی، با 4 گیگابایت رم از 249 یورو شروع می‌شود. اما هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت نسخه‌های دیگر این گوشی در دسترس نداریم.

موتورولا Moto G52

موتورولا Moto G52 از یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی OLED با وضوح +Full HD بهره می‌برد. همچنین این نمایشگر دارای نسبت تصویر 20:9 بوده و از نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار است. پردازنده این گوشی اقتصادی، تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام است که در چند گوشی مقرون‌به‌صرفه دیگر از جمله Redmi Note 11 ،Realme 9 4G ،Redmi 10 و سایر گوشی‌های قیمت مناسب به کار برده شده است.

ماژول دوربین تعبیه شده در پنل پشتی این گوشی، دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و در نهایت یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی است. همچنین سوراخ پانچ این گوشی که دقیقا در مرکز صفحه‌نمایش موتورولا Moto G52 قرار گرفته، دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی اقتصادی موتورولا می‌توان به بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد.

گوشی Moto G52 با وزن 169 گرم و ضخامت 7.99 میلی‌متر، از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی که از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند، بهره می‌برد. همچنین با رابط کاربری MyUX و سیستم عامل اندروید 12 عرضه می‌شود. در آخر باید بگوییم که این گوشی دارای استاندارد IP52 است که نشان می‌دهد Moto G52 در برابر گردوغبار و نفوذ آب تا حدی مقاوم است.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما قیمت این گوشی با مشخصات و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، مناسب است؟ نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    موتورولا عالیه گوشیاش تو بررسی ها دیدم خیلیا راضی بودن از امثال سامسونگ هم خیلی ب صرفه ترن

    پاسخ