coinex
راهنمای خرید تکراتو

خودرو تیگارد X35 سانیارموتور به زودی به بازار می‌آید [+مشخصات فنی]

شرکت خودروسازی سانیارموتور، روز گذشته از جدیدترین محصول خود به نام خودرو تیگارد X35 رونمایی کرد. قصد داریم در این مطلب به مشخصات و همچنین قیمت این خودرو بپردازیم. پس در ادامه با تکراتو همراه باشید.

به گفته‌ی عماد جعفری کارشناس صنعت خودرو، مدل‌های قبلی خودرو تیگارد X35 که محصول شرکت بایک است، در گذشته توسط شرکت ایران‌خودرو تولید می‌شد؛ اما از این پس، شرکت سانیارموتور به جای ایران‌خودرو، تولید و عرضه تیگارد X35 را بر عهده گرفته است.

مشخصات خودرو تیگارد X35

ابتدا از مشخصات فنی تیگارد X35 شروع می‌کنیم. گفتنیست که این خودرو مانند دیگر خودروهای چینی دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر است و همچنین از یک گیربکس CVT نیز برخوردار است. این خودرو دارای کابین کوچک با ارتفاع کم بوده که فضای سر کوچکی برای سرنشینان، به خصوص سرنشینان عقب خودرو ایجاد کرده است. همچنین قطعات به کار رفته در کابین، از جمله روی درها و کاپوت از کیفیت پایینی برخوردار هستند و جنس خشکی دارد. اما گفتنیست که صندلی‌های جلو و عقب استاندارد هستند.

خودرو تیگارد X35

با توجه به گفته‌ی عماد جعفری، این خودرو به‌طور کلی از نظر فنی و همچنین ظاهری کیفیت بالایی ندارد که این موضوع باعث قیمت پایین این خودرو چینی نسبت به رقبای خود در بازار می‌شود.

قیمت و زمان عرضه خودرو تیگارد X35

جعفری درمورد قیمت این خودرو گفت با توجه به قیمت سایر خودروهای چینی که در بازار پیش از 1 میلیارد تومان قیمت دارند، این خودرو به دلیل رقابت با این خودروها تقریبا نصف خودروهای دیگر قیمت‌گذاری شده است که با توجه به کیفیتی که ارائه می‌دهد، قیمتی بیش‌تر از این، نامعقول خواهد بود. در ادامه نیز افزود انتظار می‌رود که خودرو تیگارد X35 با توجه به مشخصات و آپشن‌هایی که از آن برخوردار است بین 500 تا 550 میلیون در بازار عرضه شود.

این کارشناس همچنین تصریح کرد زمان عرضه این خودرو چینی در مراسم رونمایی سانیار موتور، در تابستان 1401 اعلام شده است؛ اما به دلیل تاخیر شرکت‌های خودروسازی دیگر در عرضه محصولات جدید خود، به احتمال زیاد این تاریخ به بعد از تابستان موکول شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این خودرو چینی چیست؟ لطفا نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر