;
coinex

نتفلیکس فصل چهارم سریال ویچر (The Witcher) را نیز خواهد ساخت

جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون از ساخت فصل چهارم سریال ویچر خبر می‌دهند. استیون سورجیک، کارگردان این سریال، از طرح مفصلی که سازندگان برای ساخت فصل چهارم دارند می‌گوید.

پس از موفقیت سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones)، دیگر شبکه‌ها نیز به دنبال جهانی همچون GOT رفتند. در سال 2019، شبکه نتفلیکس، از جهان ویچر (The Witcher) رونمایی کرد. شخصیت‌های فصل اول با اقتباس از داستان‌های آخرین آرزو و شمشیر سرنوشت معرفی و پرداخته شدند که مطابق انتظار شبکه پیش نرفت و پایین‌تر از انتظار مخاطبین بود؛ اما فصل دوم سریال بسیاری از مخاطبینش را به هیجان آورد. همین واکنش‌ها، نتفلیکس را برای ادامه ساخت سریال مصمم کرد. با شروع ساخت فصل سوم، ظاهرا رضایت شبکه به قدری بوده که حالا خبر از مجوز ساخت فصل چهارم سریال ویچر به گوش می‌رسد.

فصل چهارم سریال ویچر

با توجه به اینکه فصل سوم ویچر در حال تولید است، ظاهراً نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال از همین حالا، طرح مفصلی برای فصل چهارم در ذهن دارند. فصل چهار، همچون فصول گذشته، با الهام از داستان‌های نویسنده لهستانی آندری ساپکوفسکی و همچنین بازی‌های ویدیویی کمپانی‌ بازی‌سازی CD Projekt خواهد بود. از طرفی، شبکه نتفلیکس به دنبال نقش‌آفرینی دوباره هنری کاویل در نقش گرالت برای فصل‌های آینده است.

نتفلیکس فصل چهارم سریال ویچر (The Witcher) را نیز خواهد ساخت

استیون سورجیک در مصاحبه اخیر خود در رادیو بریگاد اعلام کرد برای فصل چهارم ویچر از قبل طرح مفصلی ریخته شده است. سورجیک که کارگردانی دو قسمت ذره‌ای حقیقت و کائر مورهن را بر عهده داشته، قرار است برای ساخت دو قسمت از فصل سوم نیز بازگردد. اگرچه او مطمئن نیست که برای فصل چهارم بازخواهد گشت؛ اما بازگشتش دور از ذهن نخواهد بود.

نتفلیکس و چالی به نام طرفداران ویچر

فصل دوم سریال ویچر به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس تبدیل شد. بنابراین جای تعجب ندارد که تیم خلاق آن، همچنان به کارشان ادامه دهند. با این حال، درحالی‌که تماشاگران و استقبال منتقدان از فصل دوم قوی بود، رتبه‌بندی مخاطبان ویچر در سایت‌هایی مانند راتن‌تومیتوز و متاکریتیک ضعیف‌تر از فصل قبل بوده است. این تا حدودی به دلیل ناراحتی طرفداران ویچر از تغییرات ایجاد شده است، تغییراتی مثل مرگ اسکل، خط داستانی ینفر، ولث میر و افشاگری‌های وایت فلیم و وایلد هانت.

نتفلیکس فصل چهارم سریال ویچر (The Witcher) را نیز خواهد ساخت

شاید بزرگترین چالش ویچر در حرکت رو به جلو این باشد که چگونه داستان خود را مطابق با کتاب‌ها دنبال کند. فصل سوم سریال از داستان زمان تحقیر الهام گرفته شده است و احتمالاً برادران جادوگر، نیلفگارد و الف‌ها همگی سیری را شکار می‌کنند؛ در حالی که ینفر در آرتوزا تمرین می‌کند. علیرغم نقش جزئی وایلد هانت در رمان، احتمال حضورش در فصل سوم وجود دارد. تا به این جای سریال، شخصیت‌ها پرداخت شده‌اند و حالا انتظار می‌رود، آنها را به عنوان تهدیدی جدی معرفی کنند. فصل سوم ویچر ممکن است در ادامه راه خود، عناصری از داستان‌های غسل تعمید آتش، برج پرستو و بانوی دریاچه را در خدمت سریال بگیرد. به طور دقیق نمی‌توان گفت که داستان سریال به کجا خواهد رسید یا برای چند فصل برنامه‌ریزی شده است؛ اما به نظر می‌رسد، تا زمانی که پایگاه طرفداران سریال دست نخورده باقی بماند، لورن اشمیت هیسریچ، مجری برنامه و شبکه، مشکلی برای کامل کردن داستان خود ندارند.

از آنجایی که، پیش درآمد سریال اصلی با عنوان  جادوگر: خون اصیل (The Witcher: Blood Origin) اواخر امسال منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد، فصل سوم جادوگر تا سال آینده پخش نشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد فصل چهارم سریال ویچر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: screenrant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر