;
coinex

بهترین گجت های 2024 ؛ خلاقانه ، هوشمند و جدید

در طول سال 2023 شاهد رونمایی گجت‌های متعددی در انواع گجت‌های خانگی و پوشیدنی بودیم. اما بهترین گجت های 2024 کدامند؟

چند سالی است که علاوه بر گجت‌هایی چون گوشی و لپ‌تاپ، دنیای گجت‌های هوشمند خانه و آشپزخانه و یا گجت‌های پوشیدنی مثل هدست و ساعت و عینک نیز بسیار جذابیت یافته است.

در سالیان اخیر با گجت‌های جدید و ابداعی بسیاری نیز مواجه شده‌ایم. مثلا اپل از ویژن پرو رونمایی کرد، سامسونگ در تدارک عرضه یک حلقه هوشمند و شیائومی با تاسیس یک برند لوازم خانه و آشپزخانه، انوع گجت‌های هوشمند از بالش و پرده و متکا تا میوه‌شوی و بخارپز و اجاق گاز هوشمند عرضه کرده است.

همه این‌ها یعنی امروزه دنیای گجت‌ها بسیار متنوع‌تر از قبل است و احتمالا طی سالیان آتی متنوع‌تر و جذاب‌تر هم می‌شود. بر همین اساس ما قصد داریم در این مطلب فهرستی از جذاب ترین گجت های 2024 به شما معرفی کنیم. با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گجت های 2024

گجت در معنای عام خود واژه کلانی برای اطلاق به تقریبا هر دستگاه هوشمند و دیجیتالی است. این یعنی از گوشی و لپ‌تاپ و تبلت گرفته تا حتی تلویزیون‌های بزرگ می‌توانند در ذیل تعریف گجت جای بگیرند.

با وجود این و معمولا وقتی بحث از گجت در محافل تخصصی می‌شود، از این واژه برای توصیف آن دسته وسایل هوشمندی استفاده می‌شود که کاربرد جذاب و طراحی خلاقانه‌ای دارند و معمولا در شمار گوشی، تبلت، لپ‌تاپ یا تلویزیون جای نمی‌گیرند.

با درنظرگرفتن همین تعریف دوم، ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی از جالب ترین گجت های 2024 آشنا کنیم. با ما باشید.

ساعت هوشمند Nowatch

بهترین گجت های 2024
بهترین گجت های 2024

ساعت هوشمند نوواچ یکی از جالبترین و جدیدترین گجت های 2024 است که برخلاف ساعت‌های معمولی، به شما هیچ اطلاعات خاصی، حتی ساعت دقیق را نشان نمی‌دهد. با این اوصاف خبری از نمایشگری برای نمایش اعلانات یا دیگر قابلیت‌های مشابه نیز در آن نیست و صفحه ساعت با سنگ‌های زینتی قیمتی تزئین شده است.

درون این مدل از پرکاربرد ترین گجت های 2024 چندین سنسور سلامتی فیلیپس جای گرفته که برای نظارت بر وضعیت سلامتی بدن کارکرد دارند و اطلاعات دقیقی را به برنامه‌ای که روی گوشی نصب و به ساعت متصل می‌شود ارسال می‌کنند.

حلقه هوشمند Movano Evie

بهترین گجت های گیمینگ 2024

حلقه هوشمند Movano Evie یکی از بهترین گجت های 2024 برای خرید به شمار می‌رود که اخیرا معرفی شده و به عنوان نخستین حلقه ردیاب سلامتی با مجوز سازمان غذا و دارو آمریکا شناخته می‌شود.

این حلقه که یکی از کاربردی ترین گجت های 2024 محسوب می‌شود تمرکز خاصی بر مدیریت عادت ماهانه خانم‌ها دارد و از این نظر عملکرد خیلی خوبی دارد. این مدل یک کیس شارژ هم دارد که می‌توان با آن، حدود 10 بار حلقه را شارژ کرد. شما حلقه هوشمند Movano Evie را می‌توانید در سایزهای مختلفی متناسب با انگشت خود تهیه کنید.

ساعت هوشمند Citizen CZ Smart

بهترین گجت های خانگی 2024

یکی از بهترین گجت های پوشیدنی در سال جدید، ساعت هوشمند Citizen CZ Smart  محسوب می‌شود که ظاهری جذاب دارد و با برخورداری از الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌تواند انرژی کاربر را در ساعات مختلف روز پیش‌بینی کند.

این محصول که می‌تواند از بهترین گجت های ورزشی هم باشد با بررسی وضعیت روزانه شما به تدریج می‌تواند تمایل افراد و کاربران به خوابیدن در ساعات مختلف روز را تشخیص دهد. این کار با انجام چندین تست هوشیاری یک دقیقه‌ای در نخستین روزهای استفاده از ساعت هوشمند Citizen CZ Smart  که از جمله جذاب ترین گجت های 2024 است انجام می‌شود.

با اینکار ساعت هوشمند مورد بحث که از جدیدترین گجت های 2024 محسوب می‌شود می‌تواند وضعیت بدن شما در ساعات مختلف روز را تشخیص داده و برای شما برنامه‌ریزی کند.

ماسک تصفیه هوا و هدفون Dyson

بهترین گجت های کودکانه 2024

ماسک تصفیه هوا و هدفون دایسون یکی از بهترین گجت های 2024 برای خرید به شمار می‌رود که طراحی خلاقانه و جذابی دارد. برند Dyson را عمدتا به خاطر ساخت جاروبرقی و فن می‌شناسیم اما این شرکت اخیرا از این ماسک تصفیه هوا و هدفون خلاقانه رونمایی کرده که می‌توان آن را یکی از بهترین گجت های گیمینگ 2024 قلمداد کرد.

هدفون جدید Dyson از چندین بخش جداشدنی تشکیل شده و می‌توان آن را یک نسخه کوچک‌شده از دستگاه‌های تصفیه هوای خانگی این شرکت دانست.

در این گجت که یکی از پرکاربرد ترین گجت های 2024 محسوب می‌شود، هوا از طریق ایرکاپ‌ها دریافت شده و سپس با یک تصفیه‌کننده دومرحله‌ای فیلتر می شود. تصفیه کننده این هدفون نیز حاوی صفحاتی الکترواستاتیکی برای جذب ذرات هوا و فیلتر کردن آن‌ها است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های گیمینگ 2024

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

ساعت هوشمند گارمین Venu 3

بهترین گجت های 2024 برای خرید

شماری از بهترین گجت های پوشیدنی در سال جدید سری ساعت‌های هوشمند جدید گارمین سری Venu 3 هستند که در دو مدل Venu 3 و Venu 3S عرضه شده‌اند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مورد از بهترین گجت های ورزشی مسئله ردیابی تمرینات ورزشی برای کاربران ویلچری است.

این سری از کاربردی ترین گجت های 2024 با بلندگوها و میکروفون‌های داخلی باکیفیتی عرضه شده که سبب می‌شود افراد بتوانند به طور مستقیم و به صورت صوتی به پیام‌ها یا تماس‌ها واکنش نشان بدهند.

این محصول که از پرکاربرد ترین گجت های 2024 است به سیستم مدیریت خواب نیز مجهز شده و به شما برای پیگیری الگوهای خواب و تنظیم بهترین زمان برای ورزش و استراحت کمک می‌کند.

به عنوان یکی از جدیدترین گجت های 2024 این محصول با بررسی وضعیت بدن به طور کلی اطلاعات جامعی از سطح انرژی، وضعیت خواب، روتین‌های روزانه، چرت زدن و استرس ارائه می‌کند.

ساعت‌های جدید گارمین به عنوان شماری از جذاب ترین گجت های 2024 در نسخه‌های 45 و 41 میلی‌متری عرضه شده‌اند و طول عمر باتری آن‌ها 14 روز اعلام شده است.

حلقه هوشمند امزفیت

پرکاربرد ترین گجت های 2024

یکی از جالب ترین گجت های 2024 حلقه هوشمند امزفیت Helio محسوب می‌شود که عملکردی شبیه به ساعت‌های هوشمند سلامت‌محور دارد.

حلقه هوشمند امزفیت از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده و وزنی کمتر از 4 گرم دارد. این گجت که به طور شبانه‌روزی کارایی دارد، به نوعی مکمل ساعت هوشمند امزفیت است و اطلاعات حاصل از هر دو گجت که از بهترین گجت های 2024 برای خرید هستند به برنامه Zepp که روی گوشی نصب می‌کنید ارسال می‌شود.

حلقه هوشمند امزفیت به عنوان یکی از بهترین گجت های ورزشی دارای مقاومت 10 اتمسفر در برابر آب است و می‌توانید آن را در انواع تمرینات ورزشی، از جمله ورزش‌های آبی استفاده کنید.

این حلقه به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی قابلیت ردیابی خواب نیز دارد و می‌تواند گزارش ریکاوری ورزشی و دیگر اطلاعات شامل ضربان قلب، اکسیژن خون و استرس را نیز محاسبه و ارائه کنید.

یک مورد جالب در بین داده‌های حلقه Helio اینکه با بررسی وضعیت بدنی و کیفیت خواب کاربر خود، به او توصیه می‌کند که از فشار فعالیت بکاهد یا سخت‌تر ادامه دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این مورد از جدیدترین گجت های 2024 اینکه در زمان خواب می‌تواند صدا یا موسیقی محیط را متناسب با واکنش بدن کاربر تا زمان به خواب رفتن کنترل کند.

یخچال هوشمند LG Signature

کاربردی ترین گجت های 2024

یخچال هوشمند الجی Signature یکی از بهترین گجت های خانگی 2024 محسوب می‌شود که با قابلیت MoodUP خود می‌تواند رنگ‌بندی جذاب و دوست‌داشتنی برای آشپزخانه شما فراهم کند.

این مدل از کاربردی ترین گجت های 2024 با LEDهای بزرگی روی پنل جلو خود عرضه شده که امکان تغییر رنگ دارند و شما با استفاده از اپلیکیشن موبایلی الجی ThinQ می‌توانید نسبت به تغییر رنگ پنل‌ها به دلخواه خود اقدام کنید.

جاروبرقی هوشمند CordZero A9 Kompressor

بهترین گجت ها برای آشپزی

یکی از بهترین و جذاب ترین گجت های 2024 جاروبرقی هوشمند الجی CordZero A9 Kompressor   محسوب می‌شود که به طور همزمان عملکرد جاروهای آب و بخار را ارائه می‌کند. این جارو کاملا بی‌سیم است و در زمان کار کردن تا 60 درجه سلسیوس گرم می‌شود تا بخان آن بالاترین عملکرد تمیزکنندگی را ارائه کند. این محصول به عنوان یکی از بهترین گجت های 2024 همچنین دو سنسور کنترل دما نیز دارد که مانع از گرم‌شدن بیشتر آن می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های با سیم 2024

بهترین هندزفری های گردنی 2024

لباسشویی هوشمند WashTower Compact

بهترین گجت ها برای بازی

لباسشویی WashTower Compact یکی از بهترین گجت های خانگی 2024 محسوب می‌شود که با درنظرگرفتن فضای کوچک خانه‌های آپارتمانی امروزی طراحی شده و تمام ویژگی‌های آن را می‌توانید با پنل هوشمند لمسی آن کنترل کنید. این محصول همچنین به برخی ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده تا به یکی کاربردی ترین گجت های 2024 بدل شود.

ظرفیت لباسشویی الجی 13 کیلو و ظرفیت خشک‌کن آن 10 کیلوگرم اعلام شده است. طراحی این مدل نیز که از جمله پرکاربرد ترین گجت های 2024 نیز بسیار صاف، ساده و یکپارچه است. این مدل با برخورداری از قابلیت پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی AI Direct Drive می‌تواند به طور خودکار بهترین الگوی شستشو برای پاک‌کنندگی بهتر و آسیب کمتر به الیاف البسه را انتخاب کند.

با استفاده از قابلیت Smart Pairing این مورد از بهترین گجت های خانگی 2024 نیز، بین خشک‌کن و لباسشویی هماهنگی لازم برای انجام خودکار عملیات خشک‌کردن لباس ایجاد می‌شود.

ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی MIJIA

بهترین گجت های پوشیدنی

یکی از بهترین گجت های 2024 برای خرید لباسشویی جدید شیائومی میجیا با نام کامل MIJIA Partition Washing and Drying machine است که ظرفیتی 15 کیلوگرمی دارد و از بهترین لباسشویی‌های بازار محسوب می‌شود.

این مدل از جذاب ترین گجت های 2024 دو مخزن 5 و 10 کیلوگرمی دارد و مخزن بالایی آن که ظرفیت کمتری دارد برای شستشوی پوشاک حساس‌تر مانند لباس زیر، لباس کودکان و البسه پشمی و ابریشمی کاربرد دارد تا کیفیت این البسه حساس در شرایط شستشو حفظ شود.

مخزن بزرگ این لباسشویی نیز برای شستشوی انواع البسه بزرگسالان، روتختی و البسه ضخیم کاربرد دارد. خشک‌کن این ماشین لباسشویی که از جمله جذاب ترین گجت های 2024 است ظرفیتی 7 کیلوگرمی دارد و برای خشک‌کردن البسه از فن BLDC با قابلیت کنترل هوشمند دما و باد استفاده می‌کند.

هر دو مخزن این خودرو از موتورهای دو جهته برخوردار هستند و این موتورها کارایی و دقت عمل بالا با صدای کم به همراه دارند. لباسشویی شیائومی به عنوان یکی از جالب ترین گجت های 2024 به دو نمایشگر مجزا مجهز شده که یکی از آن‌ها برای انتخاب حالت شستشو و دیگری برای خشک‌کردن کاربرد دارد.

این مورد از جالب ترین گجت های 2024 قابلیت تنظیم و همگام‌سازی با اپ اختصاصی میجیا و دستیار Xiao AI  را دارد و می‌توانید آن را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کنید.

هواپز شیائومی MIJIA

جذاب ترین گجت های 2024

هواپز شیائومی میجیا یکی از جدیدترین گجت های 2024 است که با توان 1800 وات و امکان کنترل با دستیار صوتی و اپلیکیشن میجیا محصول بسیار جذابی به نظر می رسد. این مدل که از جمله بهترین گجت ها برای آشپزی محسوب می‌شود حداکثر دمای پخت 230 درجه دارد.

ظرفیت هواپز شیائومی که از جمله بهترین گجت های خانگی 2024 محسوب می‌شود برابر با 6.5 لیتر است و با قیمت اقتصادی و جذاب خود می‌تواند فروش بالایی داشته باشد.

یکی از جذابیت‌های این هواپز به عنوان یکی از بهترین گجت های 2024 اینکه قابلیت برشته‌سازی موارد غذایی را دارد. فناوری جدید ایجاد بخار سه بعدی امکان افزایش 23 درصدی رطوبت غذا را فراهم می‌کند و این مسئله نیز منجر به برشته و آبدار شدن مواد غذایی می‌شود.

هواپز میجیا به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای آشپزی یک حالت چربی‌زدایی با دمای بالا نیز دارد که دمای آن به 230 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. با قابلیت چربی‌زدایی این محصول شما می‌توانید با اطمینان خاطر نسبت به ترد شدن بافت بیرونی غذا آسوده‌خیال باشید.

هواپر MIJIA به عنوان یکی از بهترین گجت های خانگی 2024 به تیغه‌های دوپره و یک سبد گرد سه‌بعدی مجهز شده و غذ را بدون نیاز به چرخش به طور کاملا یکنواخت گرم می‌کند. جهت افزایش دقت فرایند گرم شدن مواد غذایی، این دستگاه از یک سیستم کنترل اختصاصی به نام NTC برخوردار است که با رصد مداوم هوای داخل دستگاه، کنترل دقیقی بر فرایند پخت‌وپز ایجاد می‌کند.

به لطف تعبیه یک پنجره 7 اینچی روی بدنه دستگاه، در فرایند پخت یا گرم شدن غذا شما می‌توانید وضعیت غذا را زیر نظر بگیرید و این یکی از جذابترین قابلیت‌های هواپز شیائومی است.

اجاق گاز هوشمند شیائومی MIJIA

جالب ترین گجت های 2024

یکی از بهترین گجت ها برای آشپزی اجاق گاز هوشمند شیائومی میجیا مدل P1 است که ترکیبی از تکنولوژی‌های نوین پخت‌وپز را با ظاهر جذاب و ویژگی‌های کاربرپسند همراه کرده است. این اجاق گاز یک دیگ لعابی شیشه‌ای و هود هوشمند دارد که از جمله مهمترین مزایای آن محسوب می‌شود.

این طراحی برای یکی از بهترین گجت های 2024 سبب شده تا عملکرد کلی هود بهتر باشد و برای پخت‌وپز کارایی بهتری داشته باشد. هود داخلی این محصول قدرت مکش 22 متر مکعبی دارد و فشار باد 900 پاسکال آن برای انواع شیو‌ه‌های پخت‌وپز مناسب است.

این مدل به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای آشپزی برای کنترل فرایند پخت به سنسور دمای هوشمند مجهز شده و با اتصال به اپ اختصاصی MIJIA نیز می‌توانید آن را از راه دور کنترل کنید. در صورتی که از اپ Mi Home برای کنترل این اجاق گاز هوشمند استفاده کنید نیز به لیست کاملی از انواع دستور پخت غذا نیز دسترسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست بلوتوثی 2024

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

اسکلت محافظ Apogee Wearable Exoskeleton

بهترین گجت های ورزشی

اسکلت محافظ و پوشیدنی Apogee Wearable Exoskeleton یکی از بهترین گجت های پوشیدنی سال جدید محسوب می‌شود که برای حفاظت از کمر و مفاصل کارگران تولید شده است. این گجت می‌تواند به کارگران خصوصا کارگران مشاغل سخت در بلند کردن اجسام بزرگ و سنگین کمک کند.

به عنوان یکی از کاربردی ترین گجت های 2024 این محصول به کارگران شیوه صحیح بلند کردن اجسام سنگین را آموزش می‌دهد و به حفظ وضعیت مناسب بدن در زمان برداشتن بارهای سنگین کمک می‌کند. اسکلت محافظ Apogee Wearable Exoskeleton همچنین بر وضعیت بهداشتی و سلامتی فرد نظارت می‌کند و اطلاعات دریافتی را به او ارائه می‌کند.

عینک هوشمند Xiaomi AR Glasses

جدیدترین گجت های 2024

عینک هوشمند Xiaomi AR Glasses یکی از بهترین گجت های پوشیدنی جدید است که با استفاده از فناوری واقعیت افزوده می‌تواند تصاویر دیجیتالی را در دنیای واقعی به نمایش بگذارد و یک تجربه فراگیر و تعاملی برای کاربران ایجاد کند.

به عنوان یکی از بهترین گجت های 2024 با این عینک می‌توانید به تماشای فیلم، بازی کردن یا وبگردی بپردازید. این محصول اساسا برای هر کسی که به دنبال یک اکسسوری مدرن است، گزینه جذابی به نظر می‌رسد.

اپل ویژن پرو

بهترین گجت های 2024

یکی از پرکاربرد ترین گجت های 2024 می‌تواند هدست واقعیت ترکیبی جذاب و پرسروصدای اپل باشد. این محصول که در سال 2023 توسط اپل رونمایی شد، قرار است در طول 2024 به طور محدود به بازار عرضه شود و با وجود تمام تردید‌هایی که درباره موفقیت آن وجود دارد، احتمالا با یکی از بهترین گجت‌های بازار مواجهیم.

به گفته کوپرتینویی‌ها، با این هدست هیچ کنترلری عرضه نخواهد شد و به سادگی برای گشت‌وگذار در برنامه‌ها کافی است به آن‌ها نگاه کرده و انگشت خود را تکان دهید و یا از فرامین صوتی استفاده کنید.

اپل ویژن پرو به عنوان یکی از بهترین گجت های اپل از بلوتوث و گجت‌های بلوتوثی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را به سادگی با مک همگام‌سازی کنید. از جمله لوازم جانبی این دستگاه می‌توان به مجیک کیبرد و مجیک ترک‌پد اشاره کرد.

جوراب هوشمند Owlet

بهترین گجت های 2024
بهترین گجت های 2024

یکی از بهترین گجت های 2024 برای کودکان، جوراب هوشمند Owlet است که اگر از جمله والدینی باشید که معمولا نگران وضعیت نوزاد هستید می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول می‌تواند اطلاعات جامعی از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون و الگوهای خواب کودک را به والدین و روی موبایل ارائه کند.

به عنوان یکی از بهترین گجت های کودکانه 2024 با این مدل شما می‌توانید ارزیابی دقیقی از وضعیت جسمی کودک خود داشته باشید و اگر هم شرایط جسمی کودک غیرعادی باشد، به شما هشدار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023

بهترین موس گیمینگ 2023

نینتندو سوییچ 2

بهترین گجت های 2024

یکی از بهترین گجت های گیمینگ 2024 نسخه جدید کنسول جذاب نینتندو سوییچ است که آخرین نسخه آن طوفانی در بازار کنسول‌ها به‌پا کرد و از نظر میزان فروش و محبوبیت به حد کنسول‌های سونی و مایکروسافت هم رسید.

کنسول نخست نینتندو در سال 2017 وارد بازار شد و حالا مدل‌های مختلفی دارد که همگی با استقبال گیمرها مواجه شد. همین اقبال گسترده سبب شده تا جز نینتندو، شرکت‌های دیگری نیز به عرضه انواع کنسول‌های دستی روی آورند.

محبوبیت گسترده کنسول نینتندو سبب شد تا از همان زمان شایعات درباره عرضه کنسول نینتندو سوییچ دو مطرح شود. البته در حال حاضر مشخصات دقیقی از این مورد از بهترین گجت های گیمینگ 2024 نداریم، با وجود این انتظار می‌رود که با یکی از قدرتمندترین کنسول‌های دستی مواجه باشیم که برای رقابت با کنسول‌های دستی لنوو، ایسوس و استیم به سخت‌افزار خوبی مجهز خواهد بود.

هدست ریزر BlackShark V2 Pro

بهترین گجت های 2024
بهترین گجت های 2024

یکی از بهترین گجت های 2024 هدست بلک شارک V2 پرو است که یک هدست گیمینگ تخصصی از برند محبوب ریزر برای اتصال به کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود.

بلک شارک V2 پرو به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ 2024 برای استفاده‌های طولانی بسیار مناسب است و با طراحی خوبی که دارد کمترین فشار را بر سر، گردن و گوش کاربر وارد می‌کند. باتری هدفون ریزر به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای بازی دوام بسیار بالایی دارد و باتری آن نیز می‌تواند تا 70 ساعت کارایی داشته باشد.

هدست ریزر با قابلیت‌های ایده‌آل و مناسب خود، کیفیت صدای بالایی نیز دارد و میکروفون قابل جداسازی آن کیفیت صدای بسیار بالایی در انتقال صدا دارد که در بازی‌ها بسیار مناسب است.

هدست ایسوس ROG DELTA S

بهترین گجت های 2024

هدست ایسوس ROG Delta S به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای بازی کیفیت ساخت بالا و طراحی بسیار زیبا را با کیفیت صدای بی‌نظیر همراه کرده است. اولین نکته درباره این هدست که نظر هر کسی را جلب می‌کند اینکه بالشتک‌های آن طراحی بیضی و D شکل دارند که سبب می‌شود بهتر روی گوش کاربر سوار شود و در طولانی مدت هرگز شما را آزار نخواهد داد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این مدل از بهترین گجت های گیمینگ 2024 نورپردازی زیبای RGB این محصول است که زیبایی خاصی برای آن به ارمغان آورده است.

از دیگر مزایای این مدل از بهترین گجت های 2024 می‌توان به برخورداری از تراشه‌های مبدل دیجیتال بسیار قدرتمند در آرایش چهارتایی اشاره کرد که کیفیت صدای نهایی بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد.

هدست جذاب ریزر به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ 2024 نرخ سیگنال به نویز بالاتری از دیگر هدست‌های بازار دارد و SNR آن برابر با 127 دسی‌بل اعلام شده است که در قیاس با رقبا به مراتب بالاتر است.

ماوس گیمینگ Logitech G Pro X SUPERLIGHT

بهترین گجت های 2024

یکی از بهترین گجت ها برای بازی ماوس گیمینگ جذاب لاجیتک است که یک ماوس بی‌سیم جذاب با وزن کم و سنسوری با دقت بالا و عمر باتری مناسب است.

این ماوس که با همکاری تیم گیمینگ لاجیتک جی طراحی شده توسط مجموعه‌ای از گیمرهای حرفه‌ای آزمایش شده و در انواع تورنمنت‌های رسمی گیم نیز به کار رفته است.

اکثر گیمرها اهمیت زیادی به عملکرد صحیح و سریع ماوس می‌دهند و میلی‌ثانیه‌ها در عملکرد ماوس گیمینگ موثر است. لاجیتک با تمرکز بر همین مسئله کوشیده محصولی با ظاهر ساده اما ارگونومی مناسب و تاخیر بسیار کم عرضه کند که بعید است هیچ گیمری بعد از تجربه استفاده از آن، حس خوبی نداشته باشد.

ماوس لاجیتک 5 دکمه دارد که شامل دو دکمه کلیک راست و چپ، دکمه فوروارد و بلک وارد و دکمه اسکرولر می‌باشند. سنسور ماوس یک سنسور اپتیکال HERO است که می‌توانید DPI آن را تا نرخ 25600 بالا ببرید و در نتیجه ماوس شما با بیشترین دقت عملیات ردیابی حرکت دست را پیگیری می‌کند. همه این‌ها ماوس لاجیتک را به یکی از بهترین گجت ها برای بازی بدل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاور بانک های 2023

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

کیبورد گیمینگ ایسوس ROG Strix Scope II 96 Wireless

بهترین گجت های 2024

کیبودر گیمینگ ایسوس ROG Strix Scope II 96 Wireless یکی از بهترین گجت های 2024 محسوب می‌شود که نورپردازی و طراحی بسیار خیره‌کننده‌ای دارد.

این محصول چه در استفاده‌های عادی و چه در گیم کاربرد خوبی دارد از نظر وزن و اندازه و زاویه قرارگیری کلیدها در وضعیت مناسبی قرار دارد.

کیبرد گیمینگ ایسوس به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای بازی فاقد برخی کلیدهای کاربردی مانند Home و یا End است و برای استفاده از این کلیدها باید از کلید میانبر FN استفاده کنید.

ساعت هوشمند boAt Wanderer Smart

بهترین گجت های 2024
بهترین گجت های 2024

یکی از بهترین گجت های کودکانه 2024 ساعت هوشمند boAt Wanderer Smart است که با طراحی جذاب و خاص کودکان، ویژگی‌های بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند boAt Wanderer Smart یک نمایشگر 1.4 اینچی با وضوح HD دارد و گواهی IP68 آن مقاومت در برابر آن را تضمین می‌کند. این ساعت برای برقراری تماس‌های ویدیویی نیز به یک دوربین دو مگاپیکسلی مجهز شده که می‌تواند آن را به گزینه مناسبی برای برقراری ارتباط مستمر بین کودک و والدین بدل کند.

این ساعت که از جمله بهترین گجت های کودکانه 2024 است از فناوری ارتباطی 4G نیز پشتیبانی می‌کند و با قابلیت GPS آن می‌توانید به طور مستمر موقعیت مکانی کودک خود را ردیابی کنید. دکمه SOS موجود روی این ساعت نیز برای اعلام خطر در شرایط اضطراری کاربرد دارد.

ساعت هوشمند boAt Wanderer Smart به عنوان یکی از بهترین گجت های 2024 یک باتری 650 میلی‌آمپرساعتی دارد که به گفته شرکت سازنده در وضعیت شارژ کامل تا دو روز در استفاده عادی کاربرد دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و کاربردی این ساعت امکان محدود کردن تماس شماره‌های ناشناس است.

هدفون بی‌سیم iClever BTH12

بهترین گجت های 2024

اگر قصد دارید برای فرزند خود یکی از بهترین گجت های کودکانه 2024 را تهیه کنید که با آن تجربه گوش دادن به موزیک‌هایی باکیفیت را داشته باشد، هدست بی‌سیم آی‌کلور BTH12 یکی از جذابترین گزینه‌های موجود است.

این محصول تجربه موسیقایی بسیار خوبی برای کودک به ارمغان می‌آورد و استانداردهای صوتی آن متناسب با گوش کودکان تنظیم شده تا آسیب کمتری به گوش آن‌ها وارد شود.

بالشتک‌های نرم و ارگونومیک آن نیز بسیار مناسب گوش کودکان است و در استفاده‌های طولانی آن‌ها را آزار نخواهد داد. این بالشتک همچنین در نقش عایق صدا نیز عمل می‌کند و صدای محیط را کاملا فیلتر می‌کند.

از نظر ظاهری، هدست آی‌کلور که از جمله بهترین گجت های کودکانه 2024 محسوب می‌شود به چراغ‌های رنگی ال‌ای‌دی مجهز است و روی پدهای آن نیز دکمه‌هایی برای کنترل موسیقی، خاموش و روشن کردن هدفون و کلید پاسخگویی به مکالمات وجود دارد.

با هر بار شارژ iClever BTH12، این محصول تا 40 ساعت برای پخش موسیقی کاربرد دارد و می‌توانید آن را به انواع گجت‌ها، کنسول‌ها و دستگاه‌های هوشمند متصل کنید.

سوالات متداول

بهترین گجت های گیمینگ 2024 کدامند؟

کنسول نینتندو سوییچ 2، هدست ریزر بلک شارک V2 پرو و هدست ایسوس ROG DELTA S از جمله بهترین گجت ها برای بازی در سال 2024 هستند.

بهترین گجت های مناسب برای آشپزی در سال 2024 کدامند؟

هواپز شیائومی میجیا و اجاق گاز هوشمند شیائومی میجیا P1 از جمله بهترین گجت های آشپزی 2024 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین گجت های 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر