coinex
راهنمای خرید تکراتو

کشف حجاب سحر قریشی [+فیلم پای لخت در سالن تتو]

کشف حجاب سحر قریشی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

سحر قریشی با انتشار یک فیلم در اینستاگرام تصویری به دست مخاطبان داد که علنا کشف حجاب کرده است. عداز ازدواج تعجب برانگیز و جنجالی سحرقریشی با امیرتتلو، اخیرا سحر قریشی تصمیم به انجام کاری با ریسک بالا شده است. او می‌خواهد مانند همسرش تتو کند.

بازیگر زن سابق سینمای ایران که رابطه به ظاهر عاشقانه اش با امیر تتلو حواشی بسیاری به دنبال داشته، اینبار برای تاتو زدن روی پایش ویدیویی با میلیون ها دنبال کننده اش به اشتراک گذاشت که پای لخت او با واکنش های منفی گسترده ای مواجه شد. حال با این همه خبرهای جورواجور و بحث برانگیزی که از این زوج می‌شنیدیم، خالکوبی سحر قریشی نیز دور از انتظار نبوده است. باید دید این تصمیم خانم بازیگر چه تاثیری بر شغلش خواهد گذاشت این احتمال می‌رود از سینمای ایران ممنوع التصویر گردد.

کشف حجاب سحر قریشی [+فیلم پای لخت در سالن تتو]

سحر قریشی با روش های گوناگون موهای خود را با پوشش به نمایش می گذاشت اما در این ویدیوی منتشره تلویحا کشف حجاب کرده است؛ البته نه با موی باز بلکه با پای لخت!

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

هرچند مشاهده تصاویر بی حجاب از سحر قریشی چندان دور از انتظار نیست، کما اینکه پیش تر و زمانی که او با مهدی طارمی در رابطه بود، تصاویر لو رفته اش منتشر شد.

تتوی سحر قریشی

تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند. تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر