coinex
راهنمای خرید تکراتو

داده‌های گلسنود: موجودی بیت کوین صرافی ها به شدت در حال کاهش است

با عمیق‌شدن زمستان کریپتویی، بسیاری از معامله‌گران از بازار رمزارزها خارج شدند. موجودی بیت کوین صرافی ها به شدت کاهش یافته‌ است.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که موجودی بیت کوین صرافی‌ها به روند ریزشی خود ادامه می‌دهد. این میزان به 2.4 میلیون بیت کوین رسیده است که حدود 12.6 درصد از کل عرضه در گردش این رمزارز را شامل می‌شود.

کاهش موجودی بیت کوین صرافی ها

بر اساس گزارش گلسنود، پس از رسیدن موجودی بیت کوین صرافی های ارز دیجیتال به سقف تاریخی در مارس 2020، حدود 4.6 درصد از کل عرضه در گردش BTC از صرافی‌ها خارج شده است.

داده‌های گلسنود: موجودی بیت کوین صرافی ها به شدت در حال کاهش است

موجودی مبادلات در چند ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. این نشانه‌ای از عملکرد نزولی بلندمدت بیت کوین به شمار می‌رود. سطوح فعلی BTC احتمال تداوم ریزش این رمزارز را تأیید می‌کند. تغییر روند از ماه آپریل آغاز شد. با عمیق‌تر شدن زمستان کریپتویی، برخی از سرمایه‌گذاران کیف پول‌های خود را تخلیه کردند. سرمایه‌گذاران کلان همچنان در بازار حضور دارند، اما در مبادلات شرکت نمی‌کنند. این سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را به صورت آفلاین در کیف پول‌های کریپتو ذخیره می‌کنند.

شرکت تحلیلی کریپتو پیشتر اعلام کرده بود:

در حال حاضر شاهد خروج توریست‌های بازار ارزهای دیجیتال هستیم. تنها هولدرهای مصمم در بازار باقی‌ مانده‌اند.

در چه شرایطی روند بازار رمزارزها صعودی خواهد شد؟

با کاهش موجودی بیت کوین صرافی‌ها بسیاری از معامله‌گران به دنبال تحلیل قیمت بیت کوین هستند. بیت کوین در چند روز گذشته بیش از 15 درصد رشد کرد. در زمان نگارش این مقاله، بزرگترین ارز دیجیتال بازار در محدوده 23600 دلار معامله می‌شود. گزارش‌های قبلی نشان‌ می‌داد که هولدرهای طلای دیجیتال در حال انباشت این رمزارز بودند. نتیجه این فعالیت، افزایش کوتاه مدت قیمت BTC بود.

همچنان نمی‌دانیم آیا بیت کوین توانایی حفظ شتاب صعودی فعلی را دارد یا خیر. کریگ جانسون (Craig Johnson)، تکنسین ارشد بازار در شرکت Piper Sandler، اخیراً وضعیت بیت کوین را بررسی کرده و اظهار نموده است که تنها بسته شدن قیمت بالای سطح 26000 دلار یا 280000 دلار می‌تواند جلوی روند نزولی شدید بازار رمزارزها را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کاهش موجودی بیت کوین صرافی‌‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر