;
coinex

سامسونگ 80 درصد نمایشگرهای آیفون 14 را تولید می‌کند

گزارش‌های وب سایت خبری DSCC حاکی از آن هستند که شرکت سامسونگ این بار نیز در تولید نمایشگرهای آیفون 14 نقش پر رنگی خواهد داشت.

راس یانگ از وب سایت خبری DSCC گزارش داده است که شرکت سامسونگ بار دیگر وظیفه تامین صفحه نمایش و پنل‌های آیفون را بر عهده دارد. طبق اطلاعات موجود، شرکت اپل 82 درصد از صفحه نمایش‌های مورد نیاز خود را از شرکت سامسونگ، 12 درصد را از شرکت کره‌ای ال جی و 6 درصد دیگر را از شرکت چینی BOE خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: احتمال افزایش سرعت شارژ آیفون 14 قوت گرفت

تولید 80 درصد نمایشگرهای آیفون 14 توسط سامسونگ

طبق گزارش‌های راس یانگ، نسخه‌های اولیه گوشی آیفون 14 پرو مکس تنها با پنل‌های سامسونگ تولید خواهند شد. همچنین سهم سامسونگ در تامین نمایشگرهای اپل مشابه سری آیفون 13 می‌باشد که در آن زمان سامسونگ 83 درصد این قطعات را تولید کرد.

ظاهرا شرکت ال‌جی نیز در زمینه تولید پنل‌های مطابق درخواست اپل با چالش‌های فنی روبرو شده است و از اوایل ماه سپتامبر تامین صفحه ‌نمایش مورد نظر شرکت اپل را آغاز خواهد کرد. البته شرکت چینی BOE توانایی تولید حجم بالایی از پنل‌های موردنظر را دارد، اما کمپانی اپل قصد دارد فعلا سری آیفون 14 خود را به صورت محدود تولید کند.

نمایشگرهای آیفون 14بر اساس اطلاعات دقیقی که توسط یانگ منتشر شده است، محموله‌های تولیدی سازنده‌های نام برده شده در ماه ژوئن 1.8 میلیون، در ماه ژوئیه 5.35 میلیون، در ماه آگوست بیش از 10 میلیون و در ماه سپتامبر بیش از 16.5 میلیون بوده است. این بدان معناست که شرکت اپل در حال آماده شدن برای تولید حداقل 34 میلیون دستگاه برای سه ماه اولیه عرضه آیفون 14 است.

همان طور که می‌دانید رویداد Far Out در تاریخ 7 سپتامبر در شهر کوپرتینو برگزار می‌شود و در این رویداد احتمالا چهار گوشی آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس عرضه خواهد شد. همچنین قرار است در این رویداد چیپست جدید A16 نیز عرضه شود که تنها نسخه‌ Pro این سری از گوشی‌های آیفون به آن مجهز خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نمایشگرهای آیفون 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر