coinex
راهنمای خرید تکراتو

راه‌اندازی دفتر نظارتی کریپتوکارنسی توسط SEC آمریکا

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قصد راه‌اندازی دفتر نظارتی کریپتوکارنسی را دارد. SEC علاوه بر دفتر نظارتی، یک دفتر خدمات صنعتی نیز راه‌اندازی می‌کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار به زودی دفتر نظارتی کریپتوکارنسی خود را راه‌اندازی خواهد کرد. این دفتر نظارتی به DRP اجازه می‌دهد تا مجدداً بر روی پرونده‌های مرتبط با دارایی‌های رمزنگاری‌شده تمرکز کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

راه‌اندازی دفتر نظارتی کریپتوکارنسی

هجوم پرونده‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را وادار به راه‌اندازی دفتر نظارتی کریپتوکارنسی نمود. SEC قصد دارد در پاییز امسال دو دفتر جدید راه‌اندازی کند. این دو دفتر از هفت دفتر فعال که در حال حاضر مسئول بررسی پرونده‌های کریپتوکارنسی هستند، پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس برنامه بازبینی افشای بخش مالی (DRP)، کمیسیون بورس و اوراق بهادار یک دفتر مخصوص دارایی‌های رمزنگاری و یک دفتر دیگر مخصوص برنامه‌ها و خدمات صنعتی راه‌اندازی می‌کند. رنه جونز (Renee Jones)، مدیر بخش مالی DRP در این زمینه اظهار کرد:

ایجاد دفاتر جدید DRP را قادر می‌سازد تا تمرکز خود را بر حوزه‌‌های دارایی‌های کریپتو، مؤسسات مالی، علوم زیستی و برنامه‌های کاربردی افزایش داده و از توانایی‌هایش برای انجام مأموریت‌ها استفاده کند.

راه‌اندازی دفتر نظارتی کریپتوکارنسی توسط SEC آمریکا

طبق اعلامیه منتشر شده، دفتر دارایی‌های رمزنگاری‌شده از تحقیقات DRP برای بررسی پرونده‌های کریپتوکارنسی استفاده می‌کند. این دفتر به دپارتمان DRP اجازه می‌دهد تا منابع خود را برای رسیدگی به مسائل منحصر به فرد کریپتوکارنسی جمع‌آوری کند.

از دیگر اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار می‌توان به راه‌اندازی دفتر خدمات و کاربردهای صنعتی اشاره کرد. این دفتر محصولات غیر دارویی و غیر بیوتکنولوژیکی را از دفتر علوم زیستی تحویل خواهد گرفت.

پرونده اخیر SEC نشان می‌دهد که میکرواستراتژی قصد دارد سهام کلاس A را به ارزش 500 میلیون دلار به فروش برساند. این شرکت از سرمایه به دست آمده برای خرید مجدد بیت کوین استفاده خواهد کرد. شرکت میکرواستراتژی در حال حاضر 129699 بیت کوین (BTC) دارد. ارزش دارایی‌های این شرکت به 3.977 میلیارد دلار می‌رسد.

طبق داده‌های منتشر شده توسط خزانه‌داری، ریزش بازارهای مالی و شروع زمستان کریپتویی منجر به ضرر 1 میلیارد دلاری MicroStrategy شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی دفتر نظارتی کریپتوکارنسی توسط SEC آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر