;
coinex

اولین تصویر از همسر دوم شهاب حسنی منتشر شد [+عکس]

اولین تصویر از همسر دوم شهاب حسنی منتشر شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

عکس های منتشر شده از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

شهاب حسینی که چند روز پیش با ساناز ارجمند در اکران فیلم شین حضور پیدا کرده بود شایعاتی در باره ازدواجش با این بازیگر بر سر زبان ها افتاده که تاکنون شهاب حسینی نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است.

اولین تصویر از همسر دوم شهاب حسنی منتشر شد [+عکس]

شهاب حسینی بعد جدایی از همسر سابق خود، رسما برای بار دوم ازدواج کرد، این زندگی جدید که در اول راه است بسیار جنجال آفرین شده است! در این تصاویر که از اکران فیلم سینمایی «شین» به اشتراک گذاشته شده است، شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در کنار همسرش ساناز ارجمند دیده می شود. شهاب حسینی سوپراستار سینما که مدتی است از همسر اول خود پریچهر قنبری جدا شده، به تازگی برای دومین بار ازدواج کرده است.

تصاویر زیر را در ادامه تماشا کنید:

شهاب حسینی بازیگر،فیلم ساز ومجری سینمای ایران 14 بهمن ماه سال 1352 متولد شده است. شهاب حسینی جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را برنده شده است. شهاب حسینی در سال 1374 ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی،جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن ر ا دریافت کرده است. شهاب حسینی رشته روان شناسی دانشگاه تهران را به علت مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

او در اکران مردمی فیلم شین، برای اولین بار با همسر دومش (ساناز ارجمند) در محافل عمومی حضور پیدا کرد. ساناز ارجمند هنرجو است و در حوزه مدلینگ پوشا فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر