;
coinex

آغاز فعالیت لالیگا در متاورس دیسنترالند ؛ خرید زمین‌های وگاس سیتی!

لیگ فوتبال اسپانیا (LaLiga) وارد حوزه متاورس شد. فعالیت لالیگا در متاورس دیسنترالند منجر به گسترش جامعه هوداری فوتبال اسپانیا می‌شود.

لالیگا اسپانیا قصد دارد با فعالیت در متاورس نوآوری جدیدی به وجود آورده و بهترین تجربیات را برای هواداران داخل و خارج از زمین مسابقات فوتبال فراهم کند.

بیشتر بخوانید: نشان تجاری مشترک رئال مادرید و بارسلونا در وب 3 ؛ اتحاد رقبای سنتی در متاورس!

فعالیت لالیگا در متاورس دیسنترالند

طبق گزارش‌ها، لیگ برتر فوتبال اسپانیا (Primera Division) که معمولاً با نام لالیگا از آن یاد می‌کنند، جهت ورود به فضای متاورس دیسنترالند با پلتفرم هنر دیجیتال StadioPlus همکاری می‌کند.

طی این همکاری، لالیگا قطعات زمین دیجیتالی منطقه وگاس سیتی (یکی از شهرهای پلتفرم واقعیت مجازی) را خریداری کرده است. فعالیت لالیگا در متاورس دیسنترالند به هدف جلب توجه نسل جوان صورت گرفته است. بیشترین کاربران فضای متاورس افراد جوان هستند. بسیاری از متولدین سال‌های 1997 تا 2012 با مشاهده فعالیت لالیگا در متاورس دیسنترالند به لیگ فوتبال اسپانیا علاقه‌مند خواهند شد. استفان ایبوتسون (Stephen Ibbotson)، رئیس صدور مجوز لالیگا درباره حضور این لیگ در متاورس اظهار نظر کرد.

آغاز فعالیت لالیگا در متاورس دیسنترالند ؛ خرید زمین‌های وگاس سیتی!

به گفته ایبوتسون، هدف لالیگا از حضور در متاورس، خلق بهترین تجربه برای هواداران داخل و خارج از زمین فوتبال است. این قرارداد منجر به گسترش جامعه هواداری فوتبال اسپانیا خواهد شد. پلتفرم StadioPlus تمامی حقوق مالکیت معنوی و صنعتی لالیگا برای حضور تجاری در متاورس را به دست آورده است. جان فاتلویچ (Jon Fatelevich)، یکی از مدیران ارشد پلتفرم هنر دیجیتال اظهار کرد:

هدف StadioPlus ایجاد پلی میان صنعت ورزش و آینده خواهد بود. ما خوشحالیم که با لالیگا به این توافق رسیده‌ایم. در ماه‌های گذشته ما به همراه لالیگا در توسعه و یکپارچه‌سازی مسابقات دیسنترالند تلاش کرده‌ و تضمین می‌کنیم که این همکاری تجربه دل‌نشین و بزرگی برای دوست‌داران فوتبال به وجود خواهد آورد.

فعالیت باشگاه‌های اسپانیایی در متاورس

شایان ذکر است که دو تیم برتر فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید فعالیت‌هایی را در حوزه متاورس انجام داده‌اند. این دو تیم محبوب ماه گذشته درخواستی مشترک برای اخذ علامت تجاری متاورس ثبت کردند. بارسلونا و رئال مادرید از این پس می‌توانند محصولاتی مانند بازی‌های VR و نرم‌آفزارهای مدیریت تراکنش ارزهای دیجیتال را به طرفداران خود ارائه دهند.

اسپانیول یکی دیگر از باشگاه‌های بزرگ فوتبال لالیگاست که در سال جاری وارد فضای ارزهای دیجیتال شد، این تیم فوتبال در ماه می با Crypto Snack شریک شد تا به اولین تیم محلی تبدیل شود که امکان خرید بلیط‌های مسابقات با ارزهای دیجیتال را برای طرفداران خود فراهم می‌کند.

آغاز فعالیت لالیگا در متاورس دیسنترالند ؛ خرید زمین‌های وگاس سیتی!

طرفداران اسپانیول همچنین می‌توانند غذا و نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را در طول مسابقات از طریق بیت کوین، اتریوم و سایر دارایی‌های دیجیتالی خریداری کنند. تیم کادیز در نوامبر 2021 با Floki Inu همکاری کرد. نتیجه این همکاری، ثبت لوگوی توکن Floki بر روی آستین پیراهن تیم کادیز بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آغاز فعالیت لالیگا در متاورس دیسنترالند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر