;
coinex

رشد چشمگیر درآمد سایپا از فروش خودرو ؛ نتیجه افزایش تیراژ یا افزایش قیمت؟

رشد چشمگیر درآمد سایپا به‌واسطه فروش مناسب خودرو محقق شد. بر این اساس تولیدات سایپا به روزانه 2000 دستگاه رسیده است.

رشد چشمگیر درآمد سایپا در نتیجه افزایش فروش این شرکت گزارش شده است. این رشد درآمد بر مبنای فروش مناسب این شرکت بدست آمده است. یکی دیگر از علل افزایش درآمد سایپا، به تولیدات روزانه این شرکت برمی‌گردد. تولیداتی که اکنون به روزانه 2000 دستگاه رسیده است. سایپا اعلام کرد که در سال گذشته سود فروش محصولاتش به عدد باورنکردنی 35 هزار میلیارد تومان رسیده است. اما سود امسال این شرکت به چه عددی می‌رسد؟

بیشتر بخوانید: تغییر نرخ آموزش رانندگی الزامی است

رشد چشمگیر درآمد سایپا از فروش خودرو

محمدعلی تیموری با اشاره به روند فعلی تولید در سایپا گفت: «در حال حاضر تولید این گروه خودروساز به ۲ هزار دستگاه در روز رسیده و حال اینکه در گذشته تیراژ تولید در حدود هزار و ۱۰۰ دستگاه بود.»

او با بیان اینکه در صورتی که محصولات در بورس کالا عرضه شود برای شرکت‌های تولیدکننده سود بهتری حاصل می‌شود، گفت:

در سال گذشته از فروش محصولات گروه سایپا ۳۵ هزار میلیارد تومان حاصل شد و امسال تا کنون نزدیک به ۷۰ هزار میلیارد محقق شده که این افزایش ناشی از تغییر نرخ و مبلغ خودرو نبوده چراکه افزایش قیمت محصول از سال گذشته تا کنون انجام نشده است.

رشد چشمگیر درآمد سایپا

مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد: «این افزایش حاصل شده به دلیل افزایش تیراژ و تنوع محصولاتی است که در سایپا تولید و عرضه شده و امیدواریم با همین روند تا پایان سال میزان فروش سایپا به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برسد و برنامه سال آینده این گروه خودروساز بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تعریف شده است.» او گفت:

حقق این برنامه‌ها بدون حضور و حمایت سیستم بانکی امکانپذیر نیست و سرمایه در گردش و همچنین توسعه سبد محصولات که سایپا نیاز دارد از طریق سیستم بانکی و بانک پارسیان تامین خواهد شد.

تیموری تصریح کرد: «محصولات گروه خودروسازی سایپا اقتصادی و به روز است و تمامی استانداردهای ۸۵ گانه را پاس می‌کند و در سال آینده برای اولین بار ۸ محصول جدید که ۳ محصول تجاری و ۵ محصول سواری است به بازار عرضه خواهد شد که به نوعی رکوردی خاص در عرضه محصولات جدید به بازار است.» او گفت:

سال گذشته ۳۹۰ هزار خودرو در سایپا تولید شد و امسال با وجود مشکلات تولید گروه سایپا به ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید و با تکمیل ۵۰ هزار خودروهای ناقص در کف پارکینگ، تولید مجموع سایپا ۵۵۰ هزار دستگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رشد چشمگیر درآمد سایپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر