;
coinex

ردمی بادز 4 Youth Edition معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ردمی بادز 4 Youth Edition معرفی شد. این هدفون بی‌سیم زیبا بنا به ادعای شرکت سازنده، عمر باتری 20 ساعته را به ارمغان می‌آورد.

ردمی بادز 4 Youth Edition با با عمر باتری 20 ساعته و قیمت 20 دلار معرفی شد. ردمی امروز به معرفی چند محصول دیگر به غیر از هدفون ردمی بادز 4 Youth Edition نیز پرداخت. این هدفون زیبا در حقیقت سومین نسل از خانواده بادز 4 است. نسل‌های قبلی این هدفون بادز ۴ و بادز ۴ پرو نام داشتند که حالا شاهد متولد شدن برادر کوچک خود هستند. این مدل با مدل بادز ۴ از لحاظ مشخصات کمی اختلاف دارد.

بیشتر بخوانید: 

ردمی بادز 4 Youth Edition معرفی شد

ردمی امروز محصولات جدید خود ازجمله گوشی‌های سری K60، دستبند Band 2، ساعت ردمی Watch 3 و هدفون‌های بی‌سیم بادز ۴ نسخه‌ی Youth Edition را رونمایی کرد. هدفون‌های TWS جدید این برند پس‌ از بادز ۴ و بادز ۴ پرو، درواقع سومین محصول این خانواده محسوب می‌شود. همان‌طور‌که از نام این هدفون پیدا است، مشخصات آن با مدل پایه بادز ۴ کمی تفاوت دارد.

طراحی نسخه‌ی Youth Edition ردمی بادز ۴ شبیه ایرپادهای اپل و بخش گوشی آن کمی خمیده است. این محصول استاندارد IP54 نیز دارد و به‌عبارت‌دیگر در‌برابر گردوغبار و پاشش قطرات آب مقاوم است. کاربران می‌توانند با ضربه‌زدن روی این هدفون، کارهای مختلفی مثل قطع‌ و پخش صدا و کم‌ و زیاد کردن حجم صدا را انجام دهند.

ردمی بادز 4 Youth Edition معرفی شد

ردمی Buds 4 Youth Edition از درایور ۱۲ میلی‌متری استفاده می‌کند و صدای بیس واضحی ارائه می‌دهد. این محصول از قابلیت حذف‌ نویز محیطی برای افزایش کیفیت صدا هنگام تماس‌های صوتی نیز بهره می‌برد. هدفون TWS جدید ردمی از بلوتوث ۵٫۳ و حالت کم‌تأخیر پشتیبانی می‌کند و به‌سرعت به دستگاه‌های مختلف ازجمله گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود.

عمر باتری هدفون TWS ردمی بادز ۴ نسخه‌ی Youth Edition با درنظر‌گرفتن باتری کیس شارژ آن، معادل ۲۰ ساعت اعلام شده است. ردمی ادعا می‌کند هر هدفون با شارژ کامل تا ۵ ساعت پخش مدوام دوام می‌آورد. کیس این هدفون نیز ازطریق درگاه USB C شارژ می‌شود. این محصول با برچسب قیمت ۱۳۹ یوان (حدود ۲۰ دلار) و در رنگ‌های سفید، مشکی، نارنجی و سبز دردسترس خریداران چینی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ردمی بادز 4 Youth Edition چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر