;
coinex

پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک دی 1401 ؛ شرایط و قیمت

شرکت مکث موتور شرایط پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک دی 1401 را اعلام کرد. این خودرو اتوماتیک قرار است با مدل 1402 به مشتریان عرضه شود.

شرکت مکث موتور قصد پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک دی 1401 را دارد. این خودرو در قالب طرح پیش فروش عادی ویژه دی 1401 به صورت دو کابین دو دیفرانسیل عرضه خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش این خودرو رو مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش دنا پلاس 25 دی 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت]

جزئیات شرایط پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک دی 1401

در طرح مذکور سند آزاد بوده و مشتریان صرفاً باید مبالغ را با حساب خود بپردازند. ضمناً کلیه هزینه‌ها، مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده، نقل و انتقال و سایر هزینه‌ها طبق تعرفه‌های جاری حساب شده و مشتریان موظف به پرداخت آن‌ها هستند. به همین دلیل در صورت تغییر تعرفه‌ها هنگام تحویل خودرو، مشتریان موظف به پرداخت مابه‌التفاوت ناشی از افزایش حقوق دولتی نیز خواهند بود.

پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک دی 1401

در این طرح پیکاپ کلوت اتوماتیک شرکت مکث موتور در مدل 1402 و با قیمت مصوب علی‌الحساب 750 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. مابقی مبلغ این خودرو نیز در هنگام صدور دعوتنامه با کسر سود مشارکت 18 از مشتریان دریافت خواهد شد. زمان تحویل خودروها در این طرح 105 روز کاری یا تیرماه 1402 ذکر شده و جریمه تاخیر نیز معادل 12 درصد به صورت سالانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر