;
coinex

ممنوعیت عرضه بنزین جز برای باک خودرو [+فیلم]

ممنوعیت عرضه بنزین جز برای باک خودرو اعلام شد. به نظر می‌رسد ممنوعیت‌های عرضه فرآورده‌های نفتی کشور روز‌به‌روز درحال افزایش است.

سخنگوی جایگاه‌داران سوخت کشور، از ممنوعیت عرضه بنزین جز برای باک خودرو خبر داد. براساس گفته‌های وی، زین‌پس هیچ‌کس حق خرید بنزین جز برای باک را ندارد. البته به جایگاه‌داران سوخت اجازه داده شده تا کمتر از 4 لیتر و در مواقع ضروری بنزین به مشتریان تحویل دهند. جزئیات خبر را می‌توانید در ویدئوی زیر ببینید.

بیشتر بخوانید: تکلیف قیمت بنزین در سال 1402 مشخص شد [+فیلم]

ممنوعیت عرضه بنزین جز برای باک خودرو اعلام شد

سخنگوی جایگاه‌داران سوخت گفت:

ارائه بنزین به جز باکِ خودرو ممنوع است ولی پرسنل پمپ‌بنزین به‌اندازه محدود و کمتر از ۴ لیتر برای جابجایی خودرو همکاری می‌کنند. در قسمت عرضه فرآورده‌های نفتی ۴۲۳۰ جایگاه و در بخش سی‌ان‌جی ۲۷۰۰ جایگاه در کشور فعال‌ هستند.

آنطور که پیداست محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های فرآورده‌های نفتی ایران روزبه‌روز در حال افزایش است. پیش‌از این خیر، در خبر دیگری عنوان کردیم که مدیران مرتبط با وزارت نفت و شرکت پخش فراورده‌های نفتی تصمیم به وضع قانونی برای محدودیت سقف سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت دارند که براین اساس، خودروهای شخصی دارای کارت سوخت شخصی، حداکثر اجازه دارند تا 40 لیتر در هربار سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ممنوعیت عرضه بنزین جز برای باک خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر