;
coinex

امکان نوشتن مقالات مشارکتی با هوش مصنوعی فراهم شد

لینکدین از قابلیت جدیدی به‌منظور نوشتن مقالات مشارکتی با هوش مصنوعی البته با همکاری متخصصان دیگر، رونمایی کرده تا شمار استفاده‌های این فناوری افزایش یابد.

نام ویژگی جدید لینکدین «مقالات مشارکتی» بوده که با استفاده از «آغازگر مکالمه‌ مبتنی‌بر هوش مصنوعی» بین متخصصانی که درحال بهره‌گیری از این پلتفرم هستند مکالماتی را ایجاد کند. به ادعای لینکدین این سیستم جدید مقالات را مطابق با نمودار مهارت‌های هر فرد تدوین کرده و از آن‌ها درخواست افزودن اطلاعات بیشتر به مقاله می‌کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده در هفته اخیر حداقل 40 مقاله با استفاده از قابلیت جدید لینکدین تدوین شده است. این موضوع حاکی از سرعت بسیار بالای استفاده از هوش مصنوعی است. شایعات همچنین بیان می‌دارند که لینکدین با گروهی منتخب از متخصصان در حال آزمایش قابلیت مقالات مشارکتی با هوش مصنوعی است.

بیشتر بخوانید: تمرکز ویندوز 12 بر هوش مصنوعی از طریق اسناد اینتل فاش شد

نوشتن مقالات مشارکتی با هوش مصنوعی و همکاری متخصصان

به گزارش ورج، لینکدین باور دارد که سیستم جدیدش به کاربران جهت به‌اشتراک‌گذاری ساده‌تر دیدگاه‌هایشان با بقیه کمک بزرگی می‌کند، زیرا همیشه «شروع مکالمه سخت‌تر از پیوستن به آن است.»

بهره‌گیری لینکدین از هوش مصنوعی در پی تمرکز ویژه‌ مایکروسافت (شرکت مادر لینکدین) بر این حوزه در دستور کار قرار گرفته است. این در حالی است که مایکروسافت میلیاردها دلار را برای توسعه پروژه‌های هوش مصنوعی درنظر گرفته است و این فناوری را به تعدادی از سرویس‌های خود افزوده است.

مقالات مشارکتی با هوش مصنوعی

طبق اعلام «سوزی اوونز»، سخنگوی لینکدین، «بدنه‌ی این مقالات، مبتنی‌بر هوش مصنوعی است.» این هوش مصنوعی با استفاده از متن‌هایی که از سوی تیم تحریریه‌ لینکدین تهیه شده‌اند یا به صورت پی در پی بهینه‌ می‌شوند، آموزش داده شده است.

با این حال تعدادی از محتواهای خلق‌شده با هوش مصنوعی، مورد انتقاد کاربران واقع شده است. البته این امر اصلاً تعجب‌برانگیز نیست، زیرا براساس بررسی‌ها انجام گرفته سیستم‌های هوش مصنوعی مولد برخی مواقع دارای اشتباهاتی نیز هستند.

یبشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تدوین مقالات مشارکتی با هوش مصنوعی و همکاری متخصصان دیگر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر