coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپلیکیشن ترجمه گریه نوزادان معرفی شد [+ویدیو]

اپلیکیشن ترجمه گریه نوزادان رونمایی شد. شاید بتوان با این نوع اپلیکیشن‌ها در آینده‌ای نزدیک با نوزادان ارتباط برقرار کرد.

چینی‌ها از اپلیکیشنی تحت عنوان اپلیکیشن ترجمه گریه نوزادان رونمایی کردند. این اپلیکیشن خاص قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند تشخیص دهد نوزاد چه درخواستی از شما دارد. به بیانی دیگر، این اپلیکیشن که CryAnalyzer نام دارد می‌تواند گریه نوزاد را مانند یک مترجم ترجمه کند. همچنین فیلمی از قابلیت‌های این اپلیکیشن منتشر شده است که در ادامه می‌بینید.

بیشتر بخوانید: برنامه ریزی سفر با کمک ChatGPT ؛ لذت دوچندان سفر با ویژگی‌های هوش مصنوعی

اپلیکیشن ترجمه گریه نوزادان معرفی شد

با این اپلیکیشن متوجه می شوید نوزاد با گریه‌اش چه درخواستی دارد. چینی‌ها به تازگی اپلیکیشنی را معرفی کرده‌اند که گریه نوزاد را در اتفاقی عجیب، ترجمه می‌کند. در ویدئوی زیر کارکرد این اپلیکیشن را ببینید.

همانگونه که در فیلم مشاهده کردید، اپلیکیشن CryAnalyzer با بررسی و آنالیز نوع گریه کودک تشخیص داد که این کودک گرسنه است. اما نکته جالب‌تر این است که این اپلیکیشن میزان گرسنگی این کودک را نیز با درج درصد نشان داد.

تاکنون اپلیکیشن‌های بسیاری بدین‌منظور توسعه داده شده که البته هیچ‌کدام آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفتند و یا شاید هم کارایی آنها قابل اتکا نبوده است. با این شیوه و با کمک هوش مصنوعی احتمالاً در آینده می‌توانیم شاهد برقراری ارتباط بین نوزادان و افراد بالغ باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اپلیکیشن ترجمه گریه نوزادان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر