coinex
راهنمای خرید تکراتو

آشنایی با انواع دستگاه بسته بندی تنباکو

امروزه استفاده از تنباکو و دخانیات، علی رغم مضر بودن و خطری که برای سلامتی دارد، در همه شهر ها و کشور ها  رواج زیادی پیدا کرده است. بنابراین یک بسته بندی مناسب نیاز دارد، تا با دقت این محصولات را در سایز بندی های مختلف و اشکال متنوع بسته بندی کند و همچنین با قیمت مناسب و ارزان، در بازار ارائه کند.

در گذشته این قبیل دستگاه ها از کشورهای سوریه، ترکیه، مصر و… به کشور وارد می شد، اما امروزه کشور ما و گروه تولیدی نادی پک در تولید و ساخت دستگاه بسته بندی تنباکو به خودکفایی رسیده و انواع مختلف دستگاه بسته بندی را تولید و عرضه می‌کند. اما قبل از اینکه راجع به دستگاه بسته بندی تنباکو اطلاعاتی دریافت کنید، باید بدانید تنباکو چیست و چگونه استفاده می‌شود. تا پایان مقاله ما را همراهی کنید تا با دستگاه بسته بندی تنباکو بیشتر آشنا شوید.

دستگاه شیرینگ پک نادی پک

تنباکو چیست و چگونه‌ استفاده می شود؟

تنباکو گیاهی است که از برگ‌های درخت توتون رشد می‌کند و قبل از قرار دادن در محصولات تنباکو، خشک و تخمیر می‌شوند. افراد میتوانند برگهای آن را دود کنند، بجوند یا استشمام کنند. تنباکو حاوی ماده شیمیایی نیکوتین است. نیکوتین یک داروی محرک است که پیام های ارسالی بین مغز و بدن را سرعت می بخشد. این ماده اصلی روانگردان در محصولات تنباکو است. تنباکویی که سوزانده نمی شود، تنباکوی بدون دود نامیده می شود.

افراد می توانند تنباکو را سیگار بکشند، بجوند یا استشمام کنند. محصولات تنباکوی دودی شامل سیگار، سیگار برگ، بیدی و کرتک است. برخی افراد تنباکوی شل را در پیپ یا قلیان (پیپ آب) نیز می کشند. فرآورده های تنباکوی جویده شده شامل تنباکوی جویدنی، انفیه، دیپ و سنس است. انفیه را نیز می توان بو کرد.

دستگاه بسته بندی تنباکو

مصرف تنباکو به صورت سیگار یا قلیان در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و برای اینکه شما بتوانید بازار هدف آن را به دست بیاورید بایستی به بسته بندی آن توجه کافی را داشته باشید. برای بسته بندی مناسب تنباکو ما به شما دستگاه بسته بندی تنباکو را پیشنهاد می کنیم.

دستگاه بسته بندی تنباکو جهت بسته بندی انواع توتون، تنباکو، تنباکو میوه ای و… قابل استفاده است.

دستگاه بسته بندی تنباکو در دو حالت افقی و عمودی می باشد. دستگاه بسته بندی افقی نسبت به نوع عمودی آن عملکرد و نتیجه بهتری دارد؛ به دلیل اینکه شیره تنباکو معسل در جای دوخت سلفون از خود ردی به جای نمی گذارد و سبب بسته بندی شکیل تری می گردد و مناسب تر است.

بسته بندی تنباکو مراحل  نسبتا طولانی ای را طی میکند.

دستگاه تری سیلر تمام اتومات NPR1000

مراحل بسته بندی تنباکو با استفاده از دستگاه

برای بسته بندی تنباکو به میکسر، پرکن مایعات غلیظ، پیلوپک و دستگاه شیرینگ احتیاج داریم.

از میکسر جهت هم زدن محصول استفاده میکنیم سپس محصول را به واسطه ی پرکن ها داخل پاکت ها ریخته.

به این ترتیب بسته بندی نایلونی تنباکو آماده است و ما باید از دستگاهی دیگر جهت بسته بندی کارتونی تنباکو استفاده کنیم. این دستگاه کار، کارتون را به شکلی که اپراتور به آن می دهد بسته بندی میکند . بسته های نایلونی تنباکو توسط نوار نقاله ها داخل کارتون ها رفته و توسط دستگاه بسته بندی کارتون بسته میشود. .سپس از دستگاه شیرینگ یا سلفون کش جهت بسته بندی کارتون تنباکو استفاده کرده و تنباکوی بسته بندی شده در اختیار ما قرار میگیرد.

برای بسته بندی باکس های تنباکو از دستگاه های شیرینگ بهره می بریم.

بسته بندی، حفاظت از محصولات در توزیع است.
بسته بندی، حفاظت از محصولات در توزیع است.

مزایای استفاده از دستگاه بسته بندی نادی پک

  • برای بسته بندی انواع تنباکو معسل (شیره دار و بدون شیره مناسب است.
  • قابلیت کار با سلفون های حرارتی و چسبی
  • دارای قابلیت تنظیم سرعت دستگاه
  • دارای ایمنی بالا هنگام کار با دستگاه
  • قابلیت بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف و سرعت بدون ضایعات
  • محافظت از محصولات در برابر نور، رطوبت و گرد و غبار موجود در خاک و جلوگیری از خورندگی آنها
  • دستگاه بسته بندی تنباکو اپراتوری راحتی جهت بسته بندی دارد و تنباکو را بدون ضایعات بسته بندی می کند.
  • و ….

هنگام خرید دستگاه بسته بندی تنباکو به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید دستگاه بسته بندی تنباکو باید توجه داشته باشید که طول، عرض، ارتفاع و وزن دستگاه چقدر است، عملکرد دستگاه به چه صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک است، ایمنی و قیمت دستگاه به چه صورت است، با چه ولتاژی کار می کند، توان مصرفی دستگاه چقدر است و در طول ماه چه مقدار برق مصرف می کند. در صورتی که به برق مصرفی دستگاه در طول یک ماه کم و مناسب باشد، هزینه های مربوط به بخش انرژی کاهش می یابد و قابلیت مدیریت بهتری خواهد داشت.

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب دستگاه مورد نظر، چگونگی استفاده از قطعات اولیه در ساخت و تولید آن می باشد که کیفیت دستگاه را مشخص می‌کند. ما در نادی پک، تمامی موارد و گزینه های استاندارد مربوط به دستگاه های بسته بندی را اولویت کار خود قرار داده ایم و بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های بسته بندی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای ارائه به شما عزیزان آماده کرده ایم.

سخن پایانی

کلیه دستگاه های بسته بندی در مجموعه نادی پک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و در صورت خرابی دستگاه هم به صورت تلفنی و هم اینکه با ارسال کارشناسان مجرب نسبت به حل مشکل شما اقدام خواهند کرد، هچنین در صورتی که در مورد دستگاه خاصی و یا قیمت دستگاه سوال و ابهاماتی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره لازم را دریافت کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر