coinex
راهنمای خرید تکراتو

9.3 میلیون از سهام مدیرعامل تپسی به کارکنان و مدیران میانی انتقال داده شد

به‌منظور تشویق و البته نگه‌داشت مدیران و کارکنان کلیدی تپسی، 9.3 میلیون از سهام مدیرعامل تپسی از سوی این مقام به مدیران و کارکنان میانی منتقل شده است.

طبق اعلام تپسی، 9.3 میلیون از سهام مدیرعامل تپسی به برخی از مدیران و کارکنان کلیدی مجموعه انتقال پیدا کرده است. آنچه به عنوان هدف اعطای سهام تشویقی عنوان شده، نگه‌داشت مدیران و کارکنان کلیدی بوده است.

لازم به ذکر است که ضوابط اختصاصی پذیرش سهام شرکت‌های نوپا (استارتاپ) و فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال خردادماه سال پیش به بورس تهران ابلاغ شد. طی این ضوابط 9 ماده‌ای ابتدا شرایطی جهت استارتاپی قلمداد کردن یک شرکت مشخص شده است. از جمله دیگر موارد تعیین شده در این ضوابط می‌توان به اخذ تعهد از مدیران و سهامداران، ارائه مستنداتی درباره امنیت سامانه‌ها و نحوه عرضه اولیه شرکت اشاره داشت.

در همین راستا براساس ماده 8 ضوابط پذیرش استارتاپ‌ها در بورس، این گونه شرکت‌ها که خواهان عرضه در بورس هستند باید اقدام به معرفی مدیران و کارکنان کلیدی خود کنند. همچنین باید مستندات و اقدامات لازم را به‌منظور جلوگیری از خروج آنان و ایجاد اختلال در تداوم فعالیت شرکت با فرض سوء‌استفاده آن‌ها از شرکت، به هیئت پذیرش ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: رشد 5 برابری سرویس سفرهای بین شهری تپسی

اعطای 9.3 میلیون از سهام مدیرعامل تپسی به مدیران و کارکنان میانی

در همین راستا، شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس با انتشار اطلاعیه‌ای در کدال، اقدام به شفاف‌سازی نسبت به عرضه سهم سهامدار عمده به پرسنل شرکت کرده است.

«میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل تپسی، ضمن انتشار نامه‌ای به «واشقانی فراهانی»، مدیر اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی، خبر داد که روز شنبه (9 اردیبهشت‌ماه)، تعداد 9 میلیون و 308 هزار و 156 سهم خود را به عده‌ای از مدیران و کارکنان کلیدی شرکت در تیم‌های فنی، علوم داده و هوش مصنوعی انتقال داده است. بنابراین با توجه به اینکه سهام تپسی درحال‌حاضر در حدود 800 تومان معامله می‌شود، ارزش روز این سهام جایزه چیزی بالغ بر 7.5 میلیارد تومان است.

9.3 میلیون از سهام مدیرعامل تپسی

این اتفاق در حالی رقم خورده که منشی‌پور هفته پیش وعده داد که به دنبال اجرای ضوابط پذیرش سهام شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال در زمینه نگه‌داشت مدیران و کارکنان کلیدی، مرحله دیگری از اعطای سهام تشویقی اجرایی خواهد شد. بنابراین اعلام مدیرعامل تپسی، 0.88 درصد از سهام شرکت، برابر با بیش از 21 میلیون برگ سهم، از طرف وی و دمرچیلو طی یک هفته آینده براساس قوانین و مقررات مربوطه، به تعدادی از مدیران و کارکنان شرکت تپسی انتقال پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتقال 9.3 میلیون از سهام مدیرعامل تپسی به مدیران و کارکنان مهم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر