coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویدیویی از مراسم عروسی سردار آزمون بدون حضور عروس و داماد

ویدیویی از مراسم عروسی سردار آزمون بدون حضور عروس و داماد وایرال شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. عروسی این فوتبالیست با حواشی بسیاری همراه بود.

ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته که عروسی سردار آزمون بدون عروس و داماد را نشان می‌دهد. سردار آزمون فوتبالیست ایرانی در مراسم عروسی‌اش حضور نداشت و فقط با یک تماس تصویری و بدون رقص و شادی در مراسم شرکت کرد.

تصاویر بیشتر از عروسی سردار آزمون بدون عروس و داماد را در لینک ذیل تماشا کنید:

عکس مراسم عروسی سردار فوتبالیست ایرانی

مراسم عروسی سردار آزمون

عکس مراسم عروسی سردار فوتبالیست ایرانی
عکس مراسم عروسی سردار فوتبالیست ایرانی

این مراسم بیشتر یک مهمانی خانوادگی بوده تا یک عروسی؛ مراسم اصلی عروسی سردار چند وقت قبل در دبی برگزار شده که در آن 100 نفر از دوستان و آشنایان نزدیک او حاضر بوده‌اند. در حقیقت می‌توان گفت مراسم دیشب برای آن بخش از اقوام سردار بوده که نتوانستند در مراسم دبی او حضور پیدا کنند.

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است.

مهاجم ایرانی که در هفته‌ها و ماه‌های آغازین حضور خود در بوندس‌لیگا شرایط سختی را تجربه کرد، اما حالا به مراتب به بازیکن مهم‌تری برای بایر لورکوزن و سرمربی اسپانیایی این تیم، ژابی آلونسو، تبدیل شده است.

تماس ویدیویی سردار آزمون در عروسی اش

تماس ویدیویی سردار آزمون در عروسی اش را در ویدیوی زیر ببینید:


راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر