coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌ [+خلاصه داستان]

مجموعه مگه تموم عمر چند تا بهاره جدیدترین ساخته‌ی سروش صحت است که بزودی از پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد. در این نوشتار به خلاصه داستان و روز و ساعت پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره می‌پردازیم.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت آماده پخش از پلتفرم نماواست. این نخستین مجموعه صحت است که از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

منتقدین و صاحب‌نظران، سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره را یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های امسال می‌دانند. به نظر می‌رسد که سروش صحت با این اثر طنز، حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال سوران از شبکه یک

بهترین سریال های طنز ایرانی

ساعت پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

با قطعی شدن پخش این مجموعه کمدی، در پاسخ به سوال بینندگان طرفدار مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کی پخش می شود می‌توان گفت که سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره، پنجشنبه‌ها ساعت ۸ صبح از شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر خواهد شد.

ساعت پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌
ساعت پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

در ساخته‌ی جدید سروش صحت، آناهیتا افشار، اردشیر کاظمی، بهاره افشاری، بیژن بنفشه خواه، پژمان جمشیدی، حمید لولایی، علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، گیدا ویشکی، محمد نادری، هوتن شکیبا و وحید آقاپور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در 32 قسمت ساخته شده است.

خلاصه داستان

پس از پرداختن به روز و ساعت پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ، سراغ قصه‌ی آن می‌رویم. در خلاصه داستان این مجموعه کمدی آمده است: «زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود.»

می‌توان گفت سبک مجموعه سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره تقریبا شبیه به فیلم سینمایی جهان با من برقص سروش صحت است. این فیلم سینمایی در زمان اکران و پخش با استقبال تماشاگران روبرو شد و در نوع خود یک اثر بی‌نظیر بود.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره از فروردین 1401 در سکوت خبری کامل فیلمبرداری شد. تصویربرداری این مجموعه کمدی خانوادگی در شهر‌هایی چون تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش انجام شده است و در اوایل فصل پاییز 1401 به اتمام رسید.

کارگردان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

ساعت پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌
سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کی پخش می شود

سروش صحت در هشتم آذر ماه سال ۱۳۴۴در اصفهان به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی مقطع کاردانی رادیولوژی، کارشناسی شیمی کاربردی و کارشناسی ارشد آلودگی و حفاظت محیط زیست دریاست.

صحت با مجموعه «جنگ ۷۷» به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۷۷ وارد دنیای بازیگری شد و به شهرت رسید. او هم‌زمان در همان برنامه، نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد.

سروش صحت یک سال بعد از مجموعه «جنگ ۷۷» با بازی در فیلم شراره به کارگردانی سیامک شایقی وارد سینما شد. او سال‌هاست با سارا سالار ازدواج کرده است. این زوج موفق یک پسر به نام سورنا دارند. سارا سالار همسر سروش صحت، نویسنده رمان «احتمالاً گم شده‌ام»، برنده جایزه هوشنگ گلشیری است.

مرد هزار چهره، شمس العماره، گاو صندوق، سن پطرزبورگ، ربوده شده،۵۰ کیلو آلبالو، ما همه با هم هستیم، قانون مورفی، خاتون، کارآگاه شمسی و دستیارش مادام، باران عشق، بدون شرح، باجناغ ها، کوچه اقاقیا، جایزه بزرگ، شب های برره، ترش و شیرین، خوابم می‌آد، بزنگاه، ساختمان پزشکان، چک برگشتی، شمعدونی، لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها از آثار کارنامه هنری سروش صحت هستند که او در هر کدام از این سریال‌ها و فیلم‌ها به عنوان بازیگر، نویسنده و یا کارگردان حضور داشته است.

سروش صحت علاوه بر بازیگری، مجری، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان است. وی در سال ۱۳۹۸ برنده‌ی سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی برای فیلم جهان با من برقص از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

سوالات متداول

چه کسانی در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره نقش‌آفرینی می‌کنند؟

آناهیتا افشار، اردشیر کاظمی، بهاره افشاری، بیژن بنفشه خواه، پژمان جمشیدی، حمید لولایی، علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، گیدا ویشکی، محمد نادری، هوتن شکیبا و وحید آقاپور در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

کارگردان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کیست؟

مجموعه طنز مگه تموم عمر چند تا بهاره به کارگردانی و نویسندگی سروش صحت ساخته شده است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره ساعت پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر