coinex
راهنمای خرید تکراتو

کیف میکروسکوپی لویی ویتون با قیمت سرسام‌آور 64 هزار دلار به فروش رفت!

به‌تازگی کیف میکروسکوپی لویی ویتون که کوچک‌تر از دانه نمک است، به قیمتی در حدود 64 هزار دلار فروخته شده که طراحی آن توسط گروه هنری MSCHF انجام شده است.

گروه هنری MSCHF در بروکلین، طراح کیف میکروسکوپی لویی ویتون هستند که این کیف دستی عجیب‌وغریب حتی قابلیت رد شدن از سوراخ سوزن را نیز دارند. این کیف نئونی حتی از یک دانه نمک دریایی نیز کوچکتر است، طی یک حراجی با قیمت 63750 دلار به فروش رفته است.

بیشتر بخوانید: لاکچری‌ترین هواپیمای شخصی از نظر هوش مصنوعی چه شکلی است؟ [+عکس]

فروش کیف میکروسکوپی لویی ویتون

درحال‌حاضر، «کوین ویزنر»، مدیر ارشد خلاقیت MSCHF طی گفتگویی با نیویورک تایمز اعلام کرده که این گروه از لویی ویتون اجازه استفاده از این طرح را به‌دست نیاورده است. البته فعلاً هم مالک برند لویی ویتون نسبت به این موضوع واکنشی از خود نشان نداده است.

کیف میکروسکوپی لویی ویتون

به‌هرحال در مورد طراحی این کیف میکروسکوپی باید گفت که در نگاه اول بسیار شبیه یه دانه ریز نمک بوده و در حقیقت تنها در زیر میکروسکوپ امکان مشاهده طراحی و حکاکی‌های روی آن قابل مشاهده است. از طرفی طبق انتظارات به‌نظر می‌رسید که این کیف سبز مایل به زرد با قیمت اولیه 15 هزار دلار فروخته شود، ولی در شگفتی کامل با قیمتی چهاربرابر بیشتر از پیش‌بینی اولیه یعنی با قیمت 63750 دلار فروخته شد.

کیف میکروسکوپی لویی ویتون

طراح این کیف یعنی گروه هنری MSCHF که در بروکلین قرار دارد، در پست اینستاگرامی خود به این امر اشاره داشته که این کیف کوچکتر از یک دانه نمک دریایی، به اندازه‌ای ریز بوده که حتی از سوراخ سوزن عبور خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کیف میکروسکوپی لویی ویتون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر