coinex
راهنمای خرید تکراتو

اعلام رسمی علت اعمال محدودیت های توییتر در تعداد مشاهده توییت

ظاهراً به ادعای توییتر هدف از محدودیت های توییتر در مشاهده‌ توییت‌های این شبکه‌ اجتماعی جلوگیری از سوءاستفاده‌ کلاهبرداران و بات‌ها بوده است.

در روزهای اخیر کاربران توییتر روزهای پرهیاهویی را به علت اعمال محدودیت های توییتر در زمینه تعداد پست‌های قابل مشاهده برای کاربران به‌صورت رایگان، تجربه کرده‌اند. در حالی که این تصمیم باعث غافلگیری تعداد زیادی از افراد شد اما شرکت مذکور اعلام کرد که امکان ارائه جزئیات بیشتر درمورد تصمیمش به مردم فراهم نیست.

بیشتر بخوانید: اینستاگرام تردز به عنوان رقیب توییتر کار خود را آغاز می‌کند

ارائه توضیحاتی درباره محدودیت های توییتر

درحال‌حاضر توییتر به تشریح علت ایجاد محدودیت در مشاهده توییت‌ها پرداخته که بسیار عجیب است که این توضیحات مرتبط با اعمال محدودیت روی تعداد پست‌های قابل‌مشاهده را هنگامی ارائه کرده که محدودیت مذکور را به حداقل رسانده بود. درواقع به عقیده بسیاری محدودسازی تعداد توییت‌هایی که هر کاربر در هر روز امکان مطالعه دارد، دسترسی تبلیغ‌دهندگان به جامعه‌ کاربری و کسب درآمد از توییتر را با موانعی روبرو خواهد ساخت.

محدودیت های توییتر

توییتر در این رابطه با انتشار پستی اعلام کرده است: «ما استفاده از پلتفرمان را به‌طور موقت محدود کردیم تا بتوانیم بات‌ها و کلاهبردارانی که به‌دنبال آسیب‌ رساندن به این شبکه‌ی اجتماعی هستند را شناسایی و حذف کنیم. ارائه‌ی هرگونه اطلاع قبلی درمورد این اقدام به افراد مورداشاره اجازه می‌داد رفتار خود را تغییر دهند تا شناسایی نشوند.»

به گزارش انگجت، با توجه به اینکه تعدادی از افراد نسبت ‌به استدلال توییتر جهت اعمال محدودیت مشاهده‌ پست‌ها با تردید صحبت کرده‌اند، این شرکت علت تصمیم خود را جلوگیری از افراد سودجو جهت جمع‌آوری داده‌های عمومی و استفاده از آن‌ها به‌منظور آموزش هوش مصنوعی و همچنین جلوگیری از دستکاری افراد گوناگون عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص محدودیت های توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر