coinex
راهنمای خرید تکراتو

هر آنچه باید درباره شبکه اجتماعی روبینو بدانید

در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی جزو لاینفک زندگی ما بدل شده‏اند. به‌طوریکه همه ما گاهی بخش قابل توجهی از زمان خود را صرف این اپلیکیشن‌ها می‌کنیم. شبکه اجتماعی روبیکا که «روبینو» نام دارد نیز امکان اشترا‌ک‌گذاری عکس، ویدئو و استوری را به کاربران خود می‌دهد. اگر می‏خواهید با همه امکانات این شبکه اجتماعی آشنا شوید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

روبینو چیست و چه کاربردی دارد؟

روبینو شبکه اجتماعی روبیکا است که قابلیت‌هایی همانند اینستاگرام دارد. این سرویس تصویرمحور به کاربران روبیکا امکان ایجاد صفحه شخصی با قابلیت به اشتراک‌گذاری هرگونه محتوایی را می‌دهد.

شبکه اجتماعی روبینو همانند سایر شبکه‌های اجتماعی، امکان به ‌اشترا‌ک‌‌گذاری فیلم، عکس، استوری، پخش زنده و … را برای کاربران خود فراهم کرده است. شرط ورود به روبینو، تعریف نام‌ کاربری برای صفحه کاربر است که باید بین ۵ تا ۳۰ کاراکتر عددی یا حروف باشد. در صفحه اصلی اپلیکیشن، می‌توان به بخش تنظیمات رفته و تمام تغییرات دلخواه برای نام کاربری و پیام‌رسان را اعمال کرد.

تعداد مجاز برای ایجاد صفحات در روبینو

در روبینو می‌توانید همزمان ده صفحه را مدیریت و حتی از آن‌ها کسب درآمد کنید. برای ایجاد صفحه جدید، باید آدمک بالای صفحه روبینو را لمس و از قسمتی که نام کاربری نوشته شده «افزودن صفحه جدید» را انتخاب کنید. به این ترتیب شما می‌توانید مدیریت تا ده صفحه را به طور همزمان برعهده بگیرید. برای ایجاد هرکدام از صفحات هم باید مراحل یادشده را طی کنید. خاصیت ویژه‌ روبینو، امکان ویرایش متفاوت صفحه‌ها است. از صفحه دوم به بعد کاربر می‌تواند علاوه بر افزودن ایمیل، وبسایت و شماره تماس خود را نیز در صفحات درج کند.

هر آنچه باید درباره شبکه اجتماعی روبینو بدانید

در روبینو چگونه می‌توان پست گذاشت؟

در صفحه شخصی روبینوی خود، می‌توانید با لمس آیکون مثبت در پایین صفحه، عکس موردنظر خود را انتخاب و برای آن کپشن بنویسید و دوستان خود را تگ کنید. عکس‌ها در روبینو قابلیت تغییر نور و اجرای افکت‌های متنوع را دارد.

نحوه اشتراک‌گذاری استوری در روبینو

در روبینو می‌توانید روزمره‌ها و موضوعات دلخواه را در قالب استوری، برای مخاطبان خود به نمایش بگذارید و از سه طریق نیز می‌توانید استوری خود را بارگذاری کنید. آسان‌ترین راه، لمس پروفایل در قسمت بالای صفحه کاربری است که از این طریق می‌توانید عکس و ویدئو را از طریق دوربین گوشی یا گالری به اشتراک بگذارید. راهکار دوم برای بارگذاری استوری در روبینو، استفاده از آیکون دوربین در بالای صفحه کاربر است. راهکار دیگری که برای به‌ اشتراک‌گذاری استوری وجود دارد را شاید بتوان جالب‌ترین راه دانست. اگر صفحه روبینوی خود را از سمت چپ به راست بکشید، به گالری و دوربین خود برای گذاشتن استوری دسترسی پیدا خواهید کرد.

ویترین؛ نمایی از پست‌های منتخب

در روبینو بخشی وجود دارد که کارکردی مشابه اکسپلور اینستاگرام دارد. این بخش، شامل تنوعی از ویدئو‌ها و عکس‌ها است که براساس الگوریتم خاص و به صورت خودکار وارد ویترین شده‌اند. البته معیارهایی مانند تعداد لایک و کامنت برای ورود پست‌ها به ویترین تاثیر‌گذار است. به‌طور کلی می‌توان گفت ویترین نمایی از ویدئو‌های جذاب از نگاه کاربران به شمار می‌آید. تعامل با کاربر و اختصاصی و تولیدی بودن محتوا، مهم‌ترین اصل برای نمایش یک پست در ویترین است.

گفتنی است در ویترین قابلیت جست‏وجوی صفحات یا هشتگ‌های موردنظر نیز وجود دارد.

نحوه نشان کردن پست در روبینو

همه ما در شبکه‌های اجتماعی از پستی خوشمان آمده و خواستیم آن را ذخیره کنیم تا بعدا هم به آن دسترسی داشته باشیم. در روبینو می‌توانید پست‌های مورد علاقه خود را ذخیره و در «نشان‌شده‌ها» از قسمت تنظیمات، مشاهده کنید.

روبینو امکان پخش زنده دارد؟

در شبکه اجتماعی روبیکا نیز مانند پیام‌رسان آن، می‌توانید لحظه‌های متفاوت خود را به صورت پخش زنده (Live) به نمایش بگذارید. اگر روی صفحه پروفایل خود بزنید، گزینه (Live) به وضوح قابل مشاهده است. استریم نیز یکی دیگر از روش‌های ارائه پخش زنده به کاربران روبینو است که توسط یک دستگاه خارجی مانند دوربین فیلمبرداری، عکسبرداری و کنسول بازی مدیریت می‌شود. البته استریم شامل فرایند کمی پیچیده‌تر است که می‌توانید جزئیات کامل آن را به‏صورت ویدئو در کانال روبی‌آموز، در بستر همین اپ مشاهده کنید.

چگونه در روبینو تیک آبی بگیریم؟

در روبینو برندها، سلبریتی‌ها، افراد شاخص، سازمان‌ها و به طور کلی اشخاص حقیقی و حقوقی نام‌آشنا می‌توانند اقدام به دریافت تیک آبی کنند. این عمل نیازمند احراز هویت توسط کارشناسان روبیکا است. دریافت تیک آبی مستلزم طی کردن یک‌سری مراحل و دارا بودن شرایطی است. اطلاعات کامل‌‌تر در این‏باره، در بخش روبی‌‌آموز اپلیکیشن روبیکا قابل دسترسی است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر