coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال مهر و ماه از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

مهر و ماه یک مجموعه‌ی خاطره‌انگیز به کارگردانی فیاض موسوی است که به‌تازگی از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال مهر و ماه می‌پردازیم.

سریال مهر و ماه به تهیه‌کنندگی اصغر زائری در سال 1383 ساخته شد و اولین بار از شبکه یک سیما روی آنتن رفت. علی نصیریان، فریبا متخصص، هرمز هدایت، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی و لیلا اوتادی از بازیگران این مجموعه هستند.

اگر از علاقه‌مندان به سریال‌های قدیمی هستید، می‌توانید سریال مهر و ماه را از روز شنبه (4 شهریور 1402) از شبکه آی فیلم فارسی تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال مهر و ماه ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال رحیل از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال دایره تردید از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال مهر و ماه از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی مهر و ماه، جایگزین سریال اولین شب آرامش در شبکه آی فیلم فارسی می‌شود. بر اساس جدول پخش برنامه‌های این شبکه، زمان پخش سریال مهر و ماه هر روز ساعت 18:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 02:00 بامداد و 10:00 صبح روز بعد که زمان تکرار سریال مهر و ماه از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال مهر و ماه
ساعت پخش سریال مهر و ماه از شبکه آی فیلم

سریال مهر و ماه 21 قسمت دارد و  به قلم فیاض موسوی به نگارش درآمده است. علاوه بر بازیگرانی که در ابتدای این نوشتار نام بردیم، غزل صارمی، رضا توکلی، رامین راستاد، مهران احمدی، رامین کعبی زاده، زهره حمیدی، معصومه آقاجانی، محمد علی الله قلی، مینا نوروزی، اسماعیل سلطانیان، عزت الله رمضانی فر، سروش خلیلی، سیاوش مفیدی، مریم بلالی مقدم، بهاره نامجو، میر صلاح حسینی، مجید فروغی، فریبا مرتضوی، زهره صفوی، لیلا موسوی، عباس افشاریان، انوش نصر، ابوالحسن علیمحمدی، غلامرضا میرزا صادقی، یحیی آذرنوش، حامد شیدایی، شاهد پیوند، محمدرضا نوروز و میلاد موثقی در این سریال نقش‌آفرینی کردند.

مهسا میرزاصادقی، روژان آریامنش، عطیه سلیمان زاده، محمد حسین احمدی و محمد ابراهیم ولی زاده، بازیگران خردسال سریال مهر و ماه بودند که در سال 1383 در این سریال بازی کرده‌اند.

داستان سریال مهر و ماه

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال مهر و ماه از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه ملودرام خانوادگی اجتماعی می‌رویم که درباره‌ی زندگی پرفراز و نشیب جلال مهدوی است.

ساعت پخش سریال مهر و ماه
ساعت پخش تکرار سریال مهر و ماه از آی فیلم

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی مهر و ماه آمده است: «سیمین، همسر جلال مهدوی، ۲۵ سال پیش به همراه برادرش شکور، برای دیدن دخترش به خارج می‌رود و اصرار می‌کند که مهدوی نیز اموالش را بفروشد و نزد آن‌ها برود. اما او قبول نمی‌کند و پس از چند ماه تنهایی با زنی به‌نام صفورا ازدواج می‌کند. سیمین به همراه شکور به ایران باز می‌گردد و آن زن را که حامله بوده از خانه بیرون می‌کند و تهمت خیانت به او می‌زند تا مهدوی دیگر دنبالش نگردد. اما این پایان ماجرا نیست و پس از گذشت سال‌ها، اتفاقاتی غیرمنتظره رازهای قدیمی را فاش می‌کند.

کارگردان سریال مهر و ماه

فیاض موسوی در ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۴۰ در زنجان به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ادبیات دراماتیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

موسوی فعالیت هنری خود را با نویسندگی و کارگردانی و بازیگری در تئاتر آغاز کرد. وی از سال ۱۳۶۸ در صداوسیما استخدام شد و با نویسندگی و کارگردانی فیلم و سریال تلویزیونی به کارش ادامه داد.

مجموعه‌های تلویزیونی برگ و باد، روزهای مه آلود، خاتون و ما چند نفر، از آثار کارنامه هنری فیاض موسوی هستند.

برخی از عوامل سریال مهر و ماه

  • نویسنده: فیاض موسوی
  • تهیه کننده: اصغر زائری
  • خواننده: مهران مدیری
  • کارگردان: فیاض موسوی
  • منشی صحنه: نعیمه نظام دوست و گلچهره دانش
  • برنامه ریز: خسرو نصیری خواه
  • دستیار اول کارگردان: قاسم صالحی
  • طراح صحنه و لباس: نگار جاودان
  • طراحان گریم: مرتضی ضرابی و ندا میقانی
  • صداگذاری: امیرمحمد علی‌مقام، امیر شفیعیان
  • صدابردار: جواد مقدس
  • آهنگساز: حمیدرضا یراقچیان
  • شاعر: سهیل محمودی
  • تدوین: یاور تورنگ، فیاض موسوی
  • مدیر نور و تصویر:جوادصفا

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال مهر و ماه نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در سریال مهر و ماه علی نصیریان، فریبا متخصص، هرمز هدایت، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، لیلا اوتادی،  غزل سارمی، رضا توکلی، رامین راستاد، مهران احمدی، رامین کعبی زاده، زهره حمیدی، معصومه آقاجانی، محمد علی الله قلی، مینا نوروزی، اسماعیل سلطانیان، عزت الله رمضانی فر، سروش خلیلی، سیاوش مفیدی، مریم بلالی مقدم، بهاره نامجو، میر صلاح حسینی، مجید فروغی، فریبا مرتضوی، زهره صفوی، لیلا موسوی، عباس افشاریان، انوش نصر، ابوالحسن علیمحمدی، غلامرضا میرزا صادقی، یحیی آذرنوش، حامد شیدایی، شاهد پیوند، محمدرضا نوروز و میلاد موثقی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال مهر و ماه چند قسمتی است؟

این سریال در 21 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی فیاض موسوی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال مهر و ماه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر