coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A15 گواهینامه بلوتوث SIG و IMDA را دریافت کرد؛ یک قدم تا رونمایی رسمی

گلکسی A15 سامسونگ تاییدیه بلوتوث SIG و IMDA را دریافت کرد و زمان زیادی تا رونمایی از جدیدترین عضو خانواده اقتصادی سری گلکسی A1X باقی نمانده است.

سامسونگ برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید با نام Galaxy A15 5G آماده شده است که ارزانترین گوشی هوشمند 5G این شرکت خواهد بود. اخیراً اطلاعات زیادی درباره گلکسی A15 فایو جی منتشر شده است و در حال حاضر نسخه های 4G و 5G این دستگاه گواهی‌های بلوتوث SIG و IMDA دریافت کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی A15 گواهینامه بلوتوث SIG و IMDA را دریافت کرد

مدل‎‌های متعددی از Galaxy A15 4G و 5G گواهی‌های Bluetooth SIG و IMDA را دریافت کرده اند که به نزدیکی عرضه این دستگاه اشاره می‌کند. سامسونگ Galaxy A15 4G با شماره مدل‌های SM-AISSF_DSN ، SM-AISSE_N ، SM-4155FDS ، SM-AISSM_DSN ، SM-AISSM.N و A15 5G با شماره مدل‌های SM-AISGE_DSN ، SM-AISGE_N ، SM-ASSB_DSN ، SM-ASSE_DS ، SM-AISEM_DSN ، SM-AISEM_N و SM-AISSO روی وب سایت Bluetooth SIG توسط MySmartPrice مشاهده شد.

طبق لیست Bluetooth SIG ، نسخه‌های 4G و 5G از گلکسی آ 15 هر دو با بلوتوث 5.3 عرضه خواهند شد. از طرف دیگر ، گواهی IMDA گلکسی آ 15 5G نشان می‌دهد که Galaxy A15 5G از NFC پشتیبانی می‌کند. این تمام اطلاعاتی است که این لیست برای Galaxy A15 نشان می‌دهد. طبق اخبار گذشته ، این گوشی با حسگر اصلی 50 مگاپیکسل ، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسل و دوربین عمق 2 مگاپیکسل عرضه خواهد شد.

برخی دیگر از مشخصات گلکسی A15 نیز فاش شده است. در دل Galaxy A15 یک باتری 5,000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات را نیز به همراه خواهد داشت. انتظار می‌رود Galaxy A15 5G از تراشه SoC Dimensity 6100+ به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار شود. با تمام این اطلاعات فاش شده، ممکن است به عرضه این گوشی ارزان 5G از سامسونگ نزدیک تر از همیشه شده باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی A15 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر