coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین فیلم های سث روگن (Seth Rogen)؛ معرفی 15 عنوان برتر

سث روگن از مطرح‌ترین بازیگران و طنزپردازان معاصر محسوب می‌شود که هنرنمایی‌های جذابی در فیلم‌های مختلف داشته است. اما بهترین فیلم های سث روگن کدامند؟

سث روگان، بازیگر کانادایی‌الاصل و طنزپرداز محبوب فعالیت حرفه‌ای خود را با سریال پرطرفدار اما کوتاه فریکس وگیگس آغاز کرد. او سپس به عنوان نویسنده در سریال اعلام نشده به کارگردانی جاد آپاتو حاضر شد. بعد از این او نقش‌های کوتاهی نیز در گوینده از آپاتو و فیلم کلاسیک مشهور دانی دارکو به کارگردانی ریچارد کلی ایفا کرد.

نقطه کلیدی کارنامه سث روگن اما آشنایی با جاد آپاتو بود که سابقه آن به سریال اعلام نشده باز می‌گردد. آپاتو شاید کسی بود که روگن را به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری کرد. در معرفی بهترین فیلم های سث روگن با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های سث روگن

جاد آپاتو بعد از تجربه چند همکاری کوتاه و پشت صحنه با سث روگن، نهایتا نقش مکمل فیلم موفق باکره 40 ساله را به روگن سپرد. او سپس در فیلم باردار از همین کارگردان به شخصیت اصلی بدل شد و نقشی نسبتا مشابه با نقش استیو کارل در باکره 40 ساله ایفا کرد.

نقش بعدی او در فیلم خیلی بد که فیلمنامه‌اش را خود روگن با همکاری ایوان گلدبرگ در نوجوانی نوشته بود نیز مورد تمجید قرار گرفت. بعد از این نیز فیلم‌های روش خرد کردن آناناس و آدم‌های بامزه دیگر آثاری بود که روگن در آن‌ها درخشید.

روگن به تدریج و با ایفای نقش‌هی مختلف شناخته‌تر شد و بعد از کار با کارگردانانی مانند آپاتو، دیوید گوردون گرین، میشل گوندری و جاناتان لوین نهایتا با گلدبرگ همراه شد و این دو فیلم موفق و نسبتا محبوب این آخرشه و مصاحبه را آفریدند. بعد از موفقیت این دو فیلم نیز روگن در چندین اثر موفق دیگر ظاهر شده است.

در مجموع و در تمام سالیان اخیر ما شاهد رشد و پیشرفت سث روگن بوده‌ایم. او در این مدت از اجرای نقش‌های متعدد به راه‌اندازی شرکت خود به نام پوینت گری رسیده است. مخاطبان زیادی این مرد بامزه چاق، عینکی و ریشو را دوست دارند و با او ارتباط برقرار می‌کنند. در این مطلب ما قصد داریم بهترین فیلم های سث روگن را به شما معرفی کنیم. با ما باشید.

باکره‌ چهل‌ساله (The 40-Year Old Virgin)

بهترین فیلم های سث روگن
بهترین فیلم های سث روگن
  • کارگردان: جاد آپاتو
  • سایر بازیگران: استیو کارل، کاترین کینر، پل راد
  • سال پخش: 2005
  • IMDb:‌ نمره 7.1

یکی از بهترین فیلم های کمدی سث روگن که او در نخستین سال‌های فعالیت جدی خود در آن درخشید، فیلم معروف باکره 40 ساله است. گرچه این فیلم به خاطر استیو کارل در نقش اصلی معروف است، اما سث روگنی که پیش از این تنها در سریال‌های کوتاه تلویزیونی یا نقش‌هایی کوتاه در بعضی فیلم‌های کمدی ظاهر می‌شد، ناگهان در یک نقش مکمل نسبتا مهم در داستان ظاهر شد و به بهترین شکل توانایی‌های طنز خود را به رخ کشید. چیزی که در واقع در آینده عامل موفقیت و شناخته‌تر شدن او شد.

این در واقع جاد آپاتو بود که آن پیشرفت شغلی لازم را به سث روگن دارد و بعد نیز در فیلمی دیگر در نقش اصلی از سث استفاده کرد. فیلم باکره چهل ساله هم در گیشه موفق بود و هم مورد استقبال منتقدین قرار گرفتن.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2024

بهترین فیلم های 2023

خیلی بد (Superbad)

بهترین فیلم های سث روگن

  • کارگردان: گرگ موتولا
  • سایر بازیگران: جونا هیل، مایکل سرا
  • سال پخش: 2007
  • IMDb: نمره 7.6

در مقدمه نیز درباره فیلم خیلی بد گفتیم که به عنوان یکی از بهترین فیلم های سث روگن با فیلمنامه‌ای ساخته شده که روگن ایوان گلدبرگ در نوجوانی در کانادا نوشته بودند.

گرچه این فیلم را می‌توان از کارهای موفق روگن یاد کرد، خصوصا که داستان آن اساسا بر پایه ارتباط و دوستی روگن و گلدبرگ نوشته شده، اما از آنجایی که روگن در آن شخصیتی فرعی است چندان در یادها ماندگار نشده. روگن در این فیلم نقش یک افسر پلیس را ایفا می‌کند.

داستان فیلم درباره سث روگن در نقش افسر مایکلز و همکارش افسر استیلر است که دو پلیس بی‌قید و غیرمسئول‌اند. آن‌ها معمولا مست می‌کنند، از ماشین و آژیر پلیس سواستفاده می‌کنند و حتی به یک تابلو توقف ممنوع نیز شلیک می‌کنند. گرچه فیلم کمی قدیمی به نظر می‌رسد اما به خاطر سبک متفاوت، طنز جذاب و البته مضمونش که هنوز هم تازگی دارد یک فیلم دیدنی است. شاید این فیلم را بتوان یکی از بهترین فیلم های اکشن سث روگن نیز نامید.

باردار (Knocked Up)

بهترین فیلم های سث روگن

  • کارگردان: جاد آپاتو
  • سایر بازیگران: کاترین هیگل، لزلی مان
  • سال پخش: 2007
  • IMDb: نمره 6.9

جاد آپاتو بعد از تجربه استفاده از سث روگن در نقش مکمل فیلم موفق باکره 40 ساله با درخشش استیو کارل، روگن را در فیلمی دیگر به نقش اصلی بدل کرد و همین فیلم زمینه‌ساز نمایش توانایی‌های فنی روگن شد.

باردار به عنوان یکی از بهترین فیلم های سث روگن داستان بن استون را روایت می‌کند. مردی که بزرگترین جاه‌طلبی و موفقیت زندگی‌اش راه‌اندازی سایتی برای روایت جنجالی‌ترین صحنه فیلم‌های معروف است. او در ادامه با آلیسون با بازی کاترین هیگل وارد رابطه‌ای عاشقانه می‌شود و در نتیجه آن، آلیسون باردار می‌شود.

حالا ترس و اضطراب سراسر وجود بن را گرفته و او اصلا نمی‌داند که پدر بودن یعنی چه. او دائما به این فکر می‌کند که چطور باید یک نوزاد را بزرگ کند و چطور باید پدر خوبی باشد. قرار گرفتن در این موقعیت، فشار روانی مضاعفی بر بن وارد می‌کند و او هرگز برای این وضعیت آماده نیست.

با این وجود بن می‌کوشد خود را آماده کند و همان مرد مطلوبی باشد که آلیسون و کودک نیاز دارند. این تلاش او که با چالش‌هایی همراه است صحنه‌هایی جذاب و در عین حال شدیدا خنده‌دار خلق کرده است. روگن در این فیلم به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن نگرانی‌های یک مرد جوان از پدر شدن را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کیت بلانشت

بهترین فیلم های واکین فینیکس

آناناس اکسپرس (Pineapple Express)

بهترین فیلم های سث روگن
بهترین فیلم های سینمایی سث روگن
  • کارگردان: دیوید گوردون گرین
  • سایر بازیگران: جیمز فرانکو، دنی مک‌براید
  • سال پخش: 2008
  • IMDb: نمره 6.9

در آناناس اکسپرس که از جمله بهترین فیلم های کمدی سث روگن است او را در بهترین سطح خودش می‌بینیم. دیوید گوردون گرین سث و جیمز فرانکو را آزاد گذاشت تا به هر نحوی که خود صلاح می‌بینند عمل کنند و هر کار خنده‌آوری انجام دهند.

تریلر فیلم نخستین بار در تابستان 2007 منتشر شد که خود در افزایش اشتیاق تماشاگران برای دیدن فیلم تاثیر بسزایی داشت. در یک صحنه از تریلر که آهنگ هواپیماهای کاغذی میا روی آن تنظیم شده، روگن را می‌بینیم که مانند سوپرمن در هوا اوج می‌گیرد!

سث روگن و جیمز فرانکو در کنار دنی مک‌براید که نقش که دلال مواد مخدر را بازی می‌کرد یک ترکیب جذاب برای تماشاگران ساختند و برای ساعاتی هرکسی را سرگرم می‌کردند.

موفقیت فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های سث روگن حتی سبب شد تا سونی تصمیم به ساخت دنباله‌هایی از این فیلم بگیرد. تصمیمی که البته هرگز موفقیت نسخه نخست را به همراه نداشت چراکه اساسا خلق فرنچایزهای موفق کمدی کار ساده‌ای نیست.

مشاهده و گزارش (Observe and Report)

بهترین فیلم های سث روگن

  • کارگردان: جودی هیل
  • سایر بازیگران: آنا فاریس، ری لیوتا، مایکل پنیا، جسی پلمونس، سلیا وستون
  • سال پخش: 2009
  • IMDb: نمره 5.8

این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های سث روگن گرچه نه یک موفقیت تجاری بود و نه آنطور که باید مورد استقبال منتقدان قرار گرفت، اما بسیاری بازی سث روگان در آن را ستودند و شاید باید آن را یکی از نقاط عطف عملکرد روگن بدانیم. او در این فیلم برای ایفای نقش رونی بارنهارت که یک نگهبان بی‌عرضه در یک مرکز خرید است، از نظر ذهنی از منطقه امن و راحت خود خارج شده است.

رونی آرزوی پیوستن به آکادمی پلیس را دارد و تصمیم دارد با کمک دوستانش مایکل پنا، جسی پلمون و دوقلوهای جان و متیو یوان فردی را به دام بیندازد که گفته می‌شود خریداران زن مرکز خرید محلی را مورد تعرض قرار می‌دهد. رونی گمان می‌کند با این کار می‌تواند خود را به پلیس اثبات کرده و راهی برای ورود به این سازمان پیدا کند.

رونی نیت خوبی دارد اما تصورات و تفکراتش تحریف شده و بسیاری بر این باورند که او دچار اختلال شخصیت دوقطبی است. همین مسئله نیز سبب شده تا رونی در معاینه روانشناختی استخدام خود به عنوان یک افسر پلیس موفق نباشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جورج کلونی

بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی

این والس از آن تو (Take This Waltz)

بهترین فیلم های سث روگن

  • کارگردان: سارا پالی
  • سایر بازیگران: میشل ویلیامز، سارا سیلورمن،‌ لوک کربی
  • سال پخش: 2011
  • IMDb: نمره 6.8

فیلم این والس از آن تو از اولین نقش‌آفرینی‌های درام و جدی روگن است. البته که در آثاری چون باردار، فریکس و گیگس و حتی مشاهده و گزارش نیز صحنه‌های درام داریم، اما واقعیت این است که مخاطب آنجا هر لحظه انتظار مواجه شدن با یک سکانس خنده‌آور را دارد.

در «این والس از آن تو» اما اوضاع متفاوت است. داستان فیلم که حقیقتا از بهترین فیلم های سث روگن محسوب می‌شود درباره نویسنده‌ای به نام مارگو با بازی میشل ویلیامز است که مدتی است درباره ارتباطش با همسر خود لو، با بازی سث روگن دچار چالش شده و با احساسات شخصی خود کلنجار می‌رود. در همین حین او فرصت شروع یک رابطه جدید با دنیل با بازی لوک کربی را دارد که هنرمندی ساکن خیابان محل زندگی مارگو است.

روگن با ایفای نقش در این والس از آن تو به خوبی توانایی خود در تغییر جهت را نشان داد و احساسات لو را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن و بسیار همدلانه به نمایش گذاشت. او در عین ناراحتی از اینکه مارگو در حال ترک او است، او را درک می‌کند.

این آخرشه (This Is the End)

بهترین فیلم های سث روگن
فیلم های برتر سث روگن
  • کارگردانان: ست روگن، ایوان گلدبرگ
  • سایر بازیگران: جیمز فرانکو، جونا هیل، جی باروشل، دنی مک‌براید، کریگ رابینسون
  • سال پخش: 2013
  • IMDb: نمره 6.6

سث روگن در فیلم این آخرشه نقش یک نسخه خیالی از شخصیت واقعی خود را در کنار دوست و همکار کانادایی دیگرش، جی باروشل ایفا می‌کند. جی در انتظار گذراندن یک آخر هفته آرام با سث است و می‌کوشد او را به مهمانی خانه جیمز فرانکو ببرد. این میهمانی و آن خانه جایی است که اصل ماجرا در آن شکل می‌گیرد.

در ادامه داستان گرچه دوستی جی و سث تحت تاثیر چیزهای دیگری قرار می‌گیرد اما هر دو در شرایط خاص بسیار فداکار هستند. نقطه قوت این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های سث روگن حضور همزمان چندین کمدین برجسته و هماهنگی خوب همه آن‌ها با هم است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کودکانه

بهترین فیلم های هوش مصنوعی

مصاحبه (The Interview)

بهترین فیلم های سث روگن

  • کارگردان: ایوان گلدبرگ
  • سایر بازیگران: جیمز فرانکو، چارلز چون، راب لاو، لیزی کاپلان
  • سال پخش: 2014
  • IMDb: نمره 6.5

یکی از بهترین فیلم های کمدی سث روگن بی‌تردید فیلم جنجالی مصاحبه است. روگن در این فیلم هم بار دیگر با دوستش جیمز فرانکو همکار شد. روگن اینجا نقش یک تهیه‌کننده تلویزیونی و فرانکو نقش مجری یک برنامه تاک‌شو را داشتند که بعد از انجام یک مصاحبه با رهبر و دیکتاتور کره شمالی، کیم جونگ‌اون، توسط سازمان سیا برای ترور رهبر کره شمالی استخدام می‌شوند.

داستانی که می‌توان آن را یکی از بهترین فیلم های اکشن سث روگن نیز نامید اما جنجال‌های زیادی در پی داشت. به گزارش بی‌بی سی، در جولای 2014 مقامات کره شمالی که از ماجرای فیلم مطلع شده بودند اعلام کردند در صورت انتشار آن، کره متقابلا اقدامی تلافی‌جویانه علیه آمریکا انجام خواهد داد. اما فیلم پخش شد و نه‌تنها هیچ اتفاقی نیفتاد بلکه فیلم با استقبال خوبی مواجه شد.

همسایه‌ها (Neighbors)

بهترین فیلم های سث روگن

  • کارگردان: نیکولاس استولر
  • سایر بازیگران: رز بایرن، زک افرون
  • سال پخش: 2014
  • IMDb: نمره 6.3

در فیلم همسایه که یکی از بهترین فیلم های سث روگن محسوب می‌شود، مجالی پیدا شد تا او بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ بکشد. او نقش پدر خانواده‌ای را بازی می‌کند که با حضور یک همسایه پرسروصدا و اهل نزاع قصد دارد از خانواده‌اش به بهترین نحو حفاظت کند. روگن در این فیلم کمدی هم بسیار جالب و سرگرم‌کننده ظاهر می‌شود.

همسر شخصیت روگن، رز بایرن است که نقش اول فیلم را هم ایفا می‌کند و این دو گرچه بسیار اذیت می‌شوند اما نهایتا متوجه می‌شوند در عصبانیت و جنگ با همسایه هیچ سودی نیست و آن‌ها باید خود را با شرایط وفق‌داده، و از زندگی لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آدام سندلر

بهترین فیلم های تیموتی شالامی

استیو جابز (Steve Jobs)

بهترین فیلم های سث روگن
برترین فیلم های سث روگن
  • کارگردان: دنی بویل
  • سایر بازیگران: مایکل فاسبندر، کیت وینسلت
  • سال پخش: 2015
  • IMDb: نمره 7.2

از مهمترین دلایلی که باعث شده این فیلم را به عنوان یکی از بهترین فیلم های سث روگن بشناسیم، کارگردانی درخشان دنی بویل، ایفای نقش مایکل فاسبندر و البته داستان فیلم و دیالوگ‌های صریح و درخشان آرون سورکین است. روگن در این فیلم نیز آنقدر خوب به ایفای نقش پرداخت که حتی تا مرز نامزدی اسکار پیش رفت. او نقشی کاملا متناسب با شخصیت خود را ایفا کرد.

روگن در این فیلم در نقش استیو وزنیاک، دوست و همکار استیو جابز و هم‌بنیانگذار اپل ظاهر می‌شود که به نوعی خود را از مرکز توجهات کنار می‌کشد تا استیو بیشتر در کانون قرار بگیرد. در بیشتر مواقع وزنیاک در حال خواهش از استیو جابز برای اشاره به تیم دوم اپل در سخنرانی‌هایش است و می‌خواهد اعلام شود که آن‌ها نیز محصولی قابل اعتماد ساخته‌اند و اپل را به امروز رسانده‌اند، جابز اما بر تمرکز روی عرضه محصولات جدید و دوری از نگاه به گذشته اصرار دارد.

فیلم به طرز جذابی کاستی‌های شخصیت همواره ستایش‌شده استیو جابز را به نمایش می‌گذارد و نشان می‌دهد که افرادی مثل وزنیاک تنها نوازندگانی هستند که به درخشش رهبر ارکستر، یعنی استیو جابز کمک می‌کنند.

هنرمند فاجعه (The Disaster Artist)

بهترین فیلم های سث روگن

  • کارگردان: جیمز فرانکو
  • سایر بازیگران: جیمز فرانکو، دیو فرانکو، الیسون بری، آری گرینر
  • سال پخش: 2017
  • IMDb: نمره 7.3

هنرمند فاجعه یکی دیگر از بهترین فیلم های سث روگن محسوب می‌شود که به کارگردانی جیمز فرانکو در سال 2017 اکران شد. این فیلم بر اساس یک کتاب غیرداستانی با همین نام از گرگ سسترو و تام بیسل و فیلمی به نام اتاق محصول 2003 ساخته شد. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به جیمز و دیو فرانگو، سث روگن، الیسون بری، آری گرینر و جکی ویور اشاره کرد.

ستاره اصلی فیلم جیمز فرانکو بود که برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی در گلدن گلوب شد. فیلم هنرمند فاجعه در جشنواره بین‌المللی فیلم سن سباستین 2017 نیز جایزه صدف طلایی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های استیو کارل

بهترین فیلم های کریستین بیل

تیری در تاریکی (Long Shot)

بهترین فیلم های سث روگن

  • کارگردان: جاناتان لوین
  • سایر بازیگران: شارلیز ترون، دایان رافائل
  • سال پخش: 2019
  • IMDb: نمره 6.8

یکی از بهترین فیلم های کمدی سث روگن هم تیری در تاریکی است که البته چندان مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت. داستان فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های سث روگن درباره شخصیت روگن، یک روزنامه‌نگار لجباز و بسیار سختگیر است که به عنوان نویسنده سخنرانی‌های پرستار دوران کودکی خود عمل می‌کند. کسی که حالا وزیر امور خارجه آمریکا و از نامزدهای اصلی ریاست جمهوری این کشور است.

روزنامه‌نگار داستان در واقع عاشق این سیاستمدار زن مقتدر با بازی شارلز ترون شده و گرچه تصورش کمی سخت است، به مرور ترون متقاعد می‌شود تا به او برای حرف زدن فرصت دهد. روگن حرف‌های خود را نهایتا می‌زند و حتی سوالاتی از ترون می‌پرسد تا او را بهتر درک کند و نهایتا عاشق او می‌شود. با این وجود چالش‌هایی برای رسیدن این دو به هم وجود دارد. نه روگن می‌خواهد زندگی خود را به خاطر حرفه سیاسی ترون تغییر دهد و نه ترون می‌تواند موفقیت سیاسی‌اش را فدای عشق‌وعاشقی کند.

یک خیارشور آمریکایی (An American Pickle)

بهترین فیلم های سث روگن
فیلم های سینمایی سث روگن
  • کارگردان: برندن تراست
  • سایر بازیگران: سارا اسنوک، جورما تاکونی، کارن الن
  • سال پخش: 2020
  • IMDb: نمره 5.7

یک خیارشور آمریکایی به عنوان یکی از بهترین فیلم های سث روگن یک کمدی درام آمریکایی به کارگردانی برندن تراست و بر اساس داستان کوتاهی از سیمون ریچ ساخته شده است. فیلم به ماجرای یک کارگر یهودی به نام هرشل می‌پردازد که در سال 1919 در یک کارخانه ترشیجات کار می‌کند.

طی جریاناتی او در محفظه خیارشورها برای یک قرن می‌خوابد و بدون هیچ مشکلی در سال 2019 در بروکلین از خواب بیدار می‌شود. او متوجه می‌شود که تنها اقوام زنده‌اش، نتیجه‌ای به نام بن است. سث روگن در این فیلم با یک بازی درخشان به طور همزمان نقش هرشل و بن را ایفا می‌کند.  فیلم یک خیارشور آمریکایی مجموعا نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و بازی روگن نیز مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های امیلی بلانت

بهترین فیلم های مت دیمون

خانواده فیمبلمن (The Fabelmans)

بهترین فیلم های سث روگن

  • کارگردان: استیون اسپیلبرگ
  • سایر بازیگران: گابریل لابل، میشل ویلیامز، پل دینو، جاد هیرش
  • سال پخش: 2022
  • IMDb: نمره 7.5

خانواده فیبلمن نیز از جمله بهترین فیلم های سث روگن محسوب می‌شود که در سال 2022 و با کارگردانی استیون اسپیلبرگ منتشر شد. این فیلم بر اساس داستانی از استیون اسپیلبرگ و تونی کوشنر ساخته شده است.

داستان فیلم در واقع نوعی الگوبرداری از دوران نوجوانی استیون اسپیلبرگ است که در فیلم نقشش را شخصیتی به نام سمی فیبلمن ایفا می‌کند. سمی متوجه می‌شود که فیلم چه عنصر مهم و تاثیرگذاری در کشف و روایت حقیقت زندگی خود و خانواده‌اش است و همواره بیشتر در دنیای سینما غرق می‌شود.

فیلم بعد از اکران در جشنواره تورنتو برنده جایزه برگزیده مردمی شد و به طور کلی مورد استقبال منتقدان در زمینه بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه، فیلمبرداری و موسیقی قرار گرفت. فیلمی که در گلدن گلوب نیز نامزد 5 جایزه شد و جوایز بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی را کسب کرد اما یک شکست تجاری بود و با بودجه 40 میلیون دلاری‌اش، تنها 44 میلیون دلار فروخت.

سرمایه‌گذاری خرد (Dumb Money)

بهترین فیلم های سث روگن
بهترین فیلم های سث روگن در سال 2023
  • کارگردان: کریگ گیلسپی
  • سایر بازیگران: پل دانو، پیت دیویدسون، وینسنت دن آفریو، آمریکای فررا، نیک آفرمن، آنتونی رامسو
  • سال پخش: 2023
  • IMDb: نمره 6.9

فیلم سرمایه‌گذاری خرد که در ایران با نام پول احمقانه نیز شناخته می‌شود در سال 2023 و به کارگردانی کریگ گیلسپی اکران شد. در این فیلم آمریکایی که در ژانر کمدی ساخته شده، علاوه بر سث روگان بازیگرانی چون پل دانو، پیت دیویدسون، وینسنت دن آفریو، آمریکای فررا، نیک آفرمن، آنتونی راموس، سباستین استن و شیلین وودلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سرمایه‌گذاری خرد از جمله جدیدترین فیلم های سث روگن محسوب می‌شود و داستان چند نفر را روایت می‌کند که با بدل کردن یک مغازه بازی‌های کامپیوتری به موفق‌ترین کمپانی دنیا، بازار بورس وال‌استریت را شوکه می‌کنند و به ثروتی کلان دست می‌یابند. جالب است بدانید این داستان باورنکردنی اتفاقا واقعی است.

سوالات متداول

بهترین فیلم های کمدی سث روگن کدامند؟

خیلی بد، باردار، خرد کردن آناناس و خیارشور آمریکایی از بهترین فیلم‌های سث روگان در ژانر کمدی هستند.

جدیدترین فیلم های سث روگن کدامند؟

سث روگان اخیرا چندان فعال نبوده اما آخرین حضور او به فیلم سرمایه‌گذاری خرد مربوط است که از بهترین فیلم های سث روگن در سال 2023 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره برترین فیلم های سث روگن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر