coinex
راهنمای خرید تکراتو

اطلاعات ‌تازه‌ای از مشخصات دوربین آیفون 16 پرو فاش شد

هرچند تا زمان معرفی نسل جدید پرچم‌داران اپل چند ماهی باقی مانده، در یک گزارش جدید اطلاعات ‌تازه‌ای از مشخصات دوربین آیفون 16 پرو فاش شده است.

منبع اطلاعاتی Digital Chat Station در وبیو جزئیاتی در مورد ساخت و مشخصات دوربین iPhone 16 Pro به اشتراک گذاشته است. در ادامه به این جزئیات می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین آیفون 16 پرو

طبق اطلاعات جدید، Digital Chat Station مدعی شده که اپل مدل‌های آیفون 16 پرو را با یک دوربین اصلی 1/1.14 اینچ و یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ عرضه خواهد کرد. احتمالاً قابلیت زوم لنز تله‌فوتو پریسکوپ نسبت به نسل‌های قبلی بهبود یافته و لنز اصلی نیز در جذب نور بر روی حسگر اصلی عملکرد بهتری خواهد داشت. این اطلاعات با افشاگری‌های قبل همخوانی دارد.

اطلاعات ‌تازه‌ای از مشخصات دوربین آیفون 16 پرو فاش شد

این منبع اطلاعاتی درباره پشت گوشی و متریال ساخت آن نیز اطلاعاتی فاش کرده است. طبق ادعای وی، پنل عقب نیز تغییراتی خواهد داشت. گفته می‌شود که پنل پشتی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس از ترکیب شیشه و پلاستیک ساخته می‌شود. همچنین گفته شده هواوی نیز قصد دارد گوشی‌های هوشمند خود را با همین ترکیب بسازد.

بر اساس گزارش‌های اخیر، طراحی سری آیفون 16 پرو در رندرها فاش شده است. تغییر بزرگی که نسبت به سری آیفون 15 در این رندرها مشاهده شده، وجود یک دکمه جدید به نام دکمه Capture است. این دکمه در سمت راست قاب گوشی و زیر دکمه پاور قرار خواهد گرفت و دارای یک سنسور نیرو خواهد بود. انتظار می‌رود که این دکمه جدید منحصر به مدل‌های پرو آیفون باشد و به عنوان میانبر برای باز کردن برنامه دوربین عمل کند.

به علاوه، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس نیز دارای جزیره داینامیک کوچک‌تری در جلو، دوربین‌های بهبود یافته و نمایشگرهای کمی بلندتر خواهند بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پرچم‌داران در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پرچم‌داران جدید آیفون چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر