coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ برای توسعه نمایشگر قند خون غیرتهاجمی با اپل رقابت می‌کند

سامسونگ برای توسعه نمایشگر قند خون غیرتهاجمی با اپل و سایر غول‌های فناوری رقابت می‌کند. این شرکت قصد دارد ویژگی‌های کنترل سلامتی را در محصولات جدید خود قرار دهد.

سامسونگ الکترونیکس قصد دارد با سایر غول‌های فناوری در عرصه مراقبت‌های بهداشتی رقابت کند. در همین راستا به دنبال گزینه‌هایی برای توسعه نمایشگر غیرتهاجمی قند خون و بررسی مداوم فشار خون است. سامسونگ قصد دارد این ویژگی‌های کنترل سلامت را در طیف گسترده‌ای از محصولات جدید خود از جمله ساعت‌های هوشمند و Galaxy Ring که اخیرا معرفی شده است، قرار دهد.

بیشتر بخوانید: 10 گوشی برتر سه هفته اخیر معرفی شدند

بر اساس اعلام بلومبرگ، هان پاک مدیر سامسونگ عنوان کرد، سامسونگ الکترونیکس تلاش همه جانبه‌ای را انجام می‌دهد تا معیارهای مهم مراقبت‌های بهداشتی را از طریق حسگرها به مشتریان خود، حتی از خانه هایشان ارائه کند. اگر این حسگرهای مهم، مانند نمایشگر غیرتهاجمی قند خون یا مانیتور کنترلگر فشار خون، درست روی مچ دست یا انگشت در دسترس کاربران سامسونگ قرار بگیرد، این می‌تواند به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کند تا هر گونه مشکل مرتبط با سلامتی را تشخیص دهند.

کنترل سلامت همیشه نقطه کلیدی فروش ساعت‌های هوشمند سامسونگ، اپل و گوگل بوده است. البته ویژگی‌هایی از جمله ردیاب ضربان قلب، خواب، SpO2، استرس و غیره از قبل در دسترس کاربران قرار گرفته است؛ اما سامسونگ قصد دارد گزینه جدیدی برای بررسی فشار خون و ECG را نیز در ساعت‌های هوشمند گلکسی خود ارائه کند. ویژگی که اخیراً به طور رسمی برای کاربران گلکسی واچ 4، واچ 5 گلکسی واچ 6 در هند در دسترس قرار گرفته است.

هان پاک، مدیر سلامت دیجیتال موبایل سامسونگ، طی یک مصاحبه گسترده گفت: «اگر بتوانیم فشار خون و گلوکز مداوم را انجام دهیم، در یک بازی توپ کاملاً متفاوت هستیم. من فکر می‌کنم این جایی است که همه سعی می‌کنند به آن برسند. ما سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای آن انجام می‌دهیم.»

گرچه سامسونگ در حال بررسی گزینه‌ها و راه‌های جدید برای توسعه نمایشگر قند خون است، اما هنوز زمان عرضه آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر