coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان معرفی آیفون SE4 اعلام شد

طبق گزارشات اخیر، اپل در حال توسعه یک آیفون SE جدید است. تا به امروز، اطلاعات دیگری در خصوص این گوشی فاش نشده بود اما حالا زمان معرفی آیفون SE4 فاش شده است.

یک منبع اطلاعاتی در کره جنوبی زمان معرفی آیفون SE4 و جزئیاتی درباره صفحه نمایش دستگاه و شرکت‌هایی که در تلاش برای تأمین این پنل‌ها هستند، فاش کرده است. این گزارش که در سایت The Elec منتشر شده، ادعا کرده اپل آیفون SE بعدی را در سال 2025 معرفی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان معرفی آیفون SE4 اعلام شد

تا این لحظه، هیچ تاییدیه‌ای درباره اینکه نام این گوشی چیست، منتشر نشده اما با توجه به قالب نام‌گذاری دستگاه‌های قبلی در این سری، احتمالاً اپل آن را آیفون SE (2025) نامگذاری کند و مردم با نام آیفون SE4 بشناسند.

آیفون SE (2016)، آیفون SE (2020) و آیفون SE (2022) دارای پنل‌های LCD هستند اما گزارش جدید ادعا می‌کند که آیفون SE 2025 برای اولین بار در سری SE، با پنل OLED عرضه خواهد شد.

زمان معرفی آیفون SE4 اعلام شد

این پنل در واقع همان پنلی بوده که در آیفون 13 و آیفون 14 استفاده شده است. بنابراین انتظار می‌رود دارای اندازه 6.1 اینچ، نرخ تازه‌سازی 60Hz، رزولوشن 2,532 در 1,170 پیکسل، روشنایی بیشینه 1,200 نیت و پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10 باشد.

منبع خبری ادعا می‌کند که شرکت‌های BOE، Samsung Display و Tianma قیمت‌های خود را برای پنل‌های OLED آیفون SE4 به اپل پیشنهاد داده‌اند. گفته می‌شود که Samsung Display هر پنل را با قیمت 30 دلار، BOE با قیمت 35 دلار و Tianma با قیمت 40 دلار پیشنهاد داده‌اند. با این حال، اپل پیشنهاد قیمت 20 دلار را داده است.

طبق گزارش، پنل نمایش اولد آیفون SE4 از مواد بازیافتی تشکیل شده است. به همین دلیل، هزینه تولید آن کمتر از پنل OLED آیفون 13 و آیفون 14 خواهد بود.

با توجه به قیمت‌های اولیه‌ای که توسط کمپانی‌ها به اپل پیشنهاد شده، اپل ممکن است Samsung Display را به عنوان اصلی‌ترین تامین‌کننده پنل‌های آیفون SE 2025 انتخاب کند.

با توجه به اینکه شرکت Samsung Display از قبل تجهیزات لازم را دارد و پیش از این برای آیفون 13 و آیفون 14 هم پنل‌های OLED را تولید کرده، احتمالا نیازی به تأمین تجهیزات اضافی برای تولید آن نداشته باشد و به همین خاطر، سعی کند با پیشنهاد قیمتی پایین‌تر، تامین کننده اصلی پنل‌های اولد گوشی اس ای جدید اپل شود.

به علاوه، از آنجایی که شرکت BOE در تأمین صفحه‌نمایش برای آیفون 15 با مشکلاتی روبرو شد، بسیاری از سفارشات خود را از دست داد و برای این کمپانی هم برای جبران سود از دست رفته پیشین، دریافت بیشتر سفارشات صفحه‌نمایش آیفون SE4 بسیار حیاتی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آیفون SE (2025) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر