coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات دوربین ویوو ایکس فولد 3 (Vivo X Fold 3) لو رفت

ویوو در حال کار بر روی نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود بوده و اخیرا جزئیات بیشتری درباره‌ی دوربین ویوو ایکس فولد 3 فاش شده است.

جزئیات دوربین Vivo X Fold 3 توسط افشاگر معروف، Digital Chat Station در وبیو به اشتراک گذاشته است. در ادامه به جزئیات این لیک می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جزئیات دوربین ویوو ایکس فولد 3 (Vivo X Fold 3) لو رفت

افشاگر ادعا کرده که ویوو ایکس فولد 3 دارای یک ستاپ دوربین سه‌گانه است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور OmniVision OV50H می‌شود. این دوربین با یک لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی همراهی می‌شود که زوم اپتیکال 2 برابری و تا 40 برابری زوم دیجیتال را ارائه می‌دهد. طبق گفته Digital Chat Station، قلب تپنده این گوشی تاشو کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

دوربین Vivo X Fold 3

در لیک قبلی، مشخصات دوربین Vivo X Fold 3 Pro نیز فاش شده بود. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OV50H، یک لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی OV64B است. گفته شده که نسخه Pro به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 تجهیز شده است.

براساس آنچه تاکنون می‌دانیم، انتظار می‌رود سری گوشی‌های Vivo X Fold 3 همراه با سری ویوو پد 3 تا پایان این ماه معرفی شوند.

یک ویژگی قابل توجه دیگر که انتظار می‌رود در این گوشی‌های تاشو وجود داشته باشد، ادغام احتمالی با سیستم‌های Mac است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دوربین ویوو ایکس فولد 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر