coinex
راهنمای خرید تکراتو

سوپراپلیکیشن شهروندی شهرزاد جایگزین تهران من می‌شود

ظاهراً اپلیکیشن تهران من قرار است به زودی به خواب ابدی برود و شهرداری تهران به جای برگزاری مراسم تشییع، مراسم تولد برپا خواهد کرد. بله چون قرار است سوپراپلیکیشن شهروندی شهرزاد برای همیشه جایگزین تهران من شود.

اگر اپلیکشن شهروندی تهران من را باز کنید با پیامی مواجه می‌شوید که در آن نوشته شده است، از تاریخ 5 خرداد 1403 این اپلیکیشن از دسترس خارج خواهد شد و تمامی خدمات از طریق سوپراپلیکیشن شهروندی شهرزاد انجام خواهد گرفت. در این پیام حتی لینک می‌توانید به طور مستقیم اپ شهرزاد را نصب کرده و خدمات شهرداری تهران را از این بستر مشاهده کنید.

البته باید بگوییم که اپ تهران من مشکلات بسیار زیادی داشت و بسیاری از خدمات را نمی‌توانست به درستی انجام دهد. حال با نرم‌افزار شهرزاد به نظر می‌رسد که غیراز افزایش خدمات شهروندی، خدمات گذشته نیز روان‌تر و بهتر ارائه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: حمله کلاهبرداران به اپلیکیشن شاد ؛ اطلاعات خود را به جایی ندهید

سوپراپلیکیشن شهروندی شهرزاد از خرداد جایگزین تهران من می‌شود

براساس پیامی که روی اپلیکیشن تهران من به کاربران نمایش داده می‌شود قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر «سوپراپلیکیشن شهروندی شهرزاد» جایگزین سامانه «تهران من» شود.

در این اطلاعیه آمده است:

«شهروند گرامی، از تاریخ ۱۴۰۳/۳/۵ اپلیکیشن تهران من از دسترس خارج خواهد شد و کلیه خدمات از طریق سوپراپلیکیشن شهروندی شهرزاد قابل ارائه خواهد بود.»

تهران من پیش از این سامانه شهروندی شهرداری بود که با هدف ارائه خدمات مختلفی از جمله خرید بلیت‌های قابل استفاده در حمل‌ونقل شهری، خرید مجوز طرح ترافیک، پرداخت عوارض خودرو، پرداخت قبوض و… طراحی شده بود.

سوپراپلیکیشن شهرزاد از خرداد جایگزین تهران من می‌شود

البته این سامانه در بسیاری از مواقع برای ارائه خدمات مشکلات متعدد داشت. حالا شهرداری تهران تصمیم گرفته است به جای بهبود و ارتقای این سامانه از پیش موجود، سوپراپلیکیشن جدیدی ارائه کند و خدمات شهروندی مختلف را از طریق آن ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص جایگزینی اپلیکیشن شهرزاد به جای تهران من چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر