;
coinex

معرفی گوشی شیائومی می 5 در رویدادی رسمی

شاید شما تا کنون فکر می کردید که رویداد نکسوس گوگل، آخرین رویدادی است که تا قبل از پایان سال میلادی کنونی برگزار می شود، اما باید بدانید که رویداد شیائومی، پنجمین برند گوشی جهان را فراموش کرده اید.

حدودا یک سال از معرفی می 4 (Mi 4) می گذرد و اکنون زمان آن است که این شرکت خود را برای معرفی جانشین آن آماده کند، به همین منظور دعوت نامه ای برای یک رویداد در 19 اکتبر(27 مهر ماه) منتشر شده است که می توانید ان را در تصویر بالا مشاهده کنید.
البته این به این معنا نیست که قطعا گوشی شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) معرفی خواهد شد، اما به احتمال زیاد معرفی این گوشی در این رویداد اتفاق می افتد. منابع می گویند که این نسخه ای با چیپ ست Helio X20 مدیاتک، خواهد بود و مدل شایع شده با پردازنده اسنپدراگون 820 ، قبل از اوایل سال 2016، که چیپ ست کوالکوم تولید انبوه داشته باشد، ظاهر نخواهد شد. موضوع مهمی نیست که تراشه Helio X20 مدیاتک در ساختار آن است، مهم این است که این گوشی اولین گوشی با پردازنده ده هسته ای است.

دیگر مشخصاتی که می 5 از آن بهره می برد، بدنه فلزی، 4 گیگابایت رم، دوربین عقب 16 مگاپیکسلی، و اسکنر اثر انگشت 3D Ultrasonic کوالکوم می باشد. با توجه به سابقه شیائومی ، این مدل نیز باید یک صفحه نمایش مورب  5 تا 5.3 اینچی موجود در یک پنل 5.2 HD، داشته باشد. اما نیاز به حدس و گمان بیشتر نیست ، از امروز فقط یک هفته تا رونمایی آن فاصله است.

منابع ادعا می کنند که قیمت آن معادل 316 دلار در نظر گرفته شده است که اگر صحت داشته باشد، این قیمت برای چنین مشخصاتی بسیار مناسب است.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر