;
coinex

محموله جدید بلک بری پریو دوم آذرماه عرضه خواهد شد

به نظر می رسد که افزایش تقاضا برای بلک بری پریو رو به افزایش است. در حالی که پیش فروش آن از 6 نوامبر آغاز شده بود و اپراتور AT&T این گوشی را در این تاریخ، در فروشگاه های خود داشت، خریدارانی که این گوشی را اکنون از فروشگاه های آنلاین بلک بری تقاضا کرده اند، پریو خود را تا 23 نوامبر (دوشنبه دوم آذرماه) نخواهند دید. هنگامی که برای این خبر توضیحی خواسته شد، سخنگوی بلک بری گفت: "شرکت حمل محموله ها را از 6 نوامبر شروع کرده است اما با توجه به تقاضای مشتریان ما ارسال محموله ها را مرحله به مرحله انجام می دهیم و این برای موج بعدی است."

به نظر می رسد که افزایش تقاضا برای بلک بری پریو رو به افزایش است. در حالی که پیش فروش آن از 6 نوامبر آغاز شده بود و اپراتور AT&T این گوشی را در این تاریخ، در فروشگاه های خود داشت، خریدارانی که این گوشی را اکنون از فروشگاه های آنلاین بلک بری تقاضا کرده اند، پریو خود را تا 23 نوامبر (دوشنبه دوم آذرماه) نخواهند دید. هنگامی که برای این خبر توضیحی خواسته شد، سخنگوی بلک بری گفت: “شرکت حمل محموله ها را از 6 نوامبر شروع کرده است اما با توجه به تقاضای مشتریان ما ارسال محموله ها را مرحله به مرحله انجام می دهیم و این برای موج بعدی است.”

بلک بری پریو اولین گوشی اندرویدی این کمپانی است که فقط به اندازه کافی برای تقاضا تولید شده است. یک گوشی شیک که دارای یک کیبورد QWERTY است و امکانات خوب زیادی خواهد داشت. بلک بری پریو 699 دلار آمریکا، قیمت گذاری شده است.

نمایشگر AMOLED 5.4 اینچی بلک بری پریو با گلوریا گلس 4 محافظت می شود و رزولوشن 1440 در 2560  دارد که منجر به تراکم پیکسلی 541ppi می شود. قلب تپنده آن را تراشه اسنپ دراگون 808 تشکیل می دهد که پردازنده مرکزی 1.8 گیگا هرتزی شش هسته ای و یک پردازنده گرافیکی آدرنو 418 (Adreno 418) به آن قدرت می دهند. 3 گیگا بایت رم در کنار 32 گیگا بایت حافظه داخلی در داخل آن تعبیه شده و یک درگاه میکرو SD با ظرفیت بالای 2 ترا بایت برای کسانی که نیاز به حافظه اضافی دارند برای آن در نظر گرفته شده است. یک دوربین 18 مگا پیکسلی Schneider Kreuznach در پشت پریو آرمیده است در حالی که دوربین جلوی 2 مگا پیکسلی آن برای دوستداران عکس های سلفی و ویدیو چت در نظر گرفته شده است. یک باتری 3410 میلی آمپر ساعت، آنرا روشن نگاه می دارد و اندروید 5.1 ازقبل بر روی آن نصب شده است و برای سال آینده نیز می توانید پریو را با اندروید 6.0 بروزرسانی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بلک بری پریو، بررسی ما را مطالعه نمایید.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر