coinex
راهنمای خرید تکراتو

AlwaysOnline به منظور ارائه ی دیتای همراه کوتاه مدت، برای اپل سیم آغاز به کار می کند

AlwaysOnline به منظور ارائه ی دیتای همراه کوتاه مدت، برای اپل سیم آغاز به کار می کند

امروز شبکه های Otono از راه اندازی AlwaysOnline Wireless خبر دادند که یک شبکه ی رومینگ LTE جهانی است که منحصرا برای آیپدها با اپل سیم مورد استفاده می باشند. این شبکه ی رومینگ در ۴۵ کشور در دسترس می باشد اما در آینده به کشورهای دیگر هم گسترش می یابد.

AlwaysOnline برنامه های دیتای LTE را از ۰/۹۹ دلار در ساعت برای ۱۵ مگابایت ارائه می دهد و کاربران می توانند بر اساس ساعت، دیتا و یا مگابایت مصرفی برای استفاده از آن هزینه کنند. Emir Aboulhosn مدیر عامل Otono می گوید: “این شرکت می خواهد برنامه های دیتای کوتاه مدت برای بعضی اوقات که کاربران به اتصالات بین راهی نیاز دارند، ارائه دهد. مثلا برای زمانی که شما در خودروی خود هستید و نیاز دارید که ایمیلتان را چک کنید و یا زمانی که به اینتر نت دسترسی ندارید و باید جلسات خود را مدیریت کنید.”

شبکه ی رومینگ AlwaysOnline در کشورهایی مانند کانادا، مکزیک، فرانسه، آلمان، انگلستان، استرالیا، نیوزیلند، ژاپن، عربستان صعودی و … در دسترس می باشد. با این وجود، برنامه های این شبکه ی ذکر شده برای ساکنان اکثر این کشورهایی که نام برده شد، در دسترس نمی باشد. لیست کامل این کشورها را می توانید بر روی وب سایت AlwaysOnline مشاهده کنید.

اپل سال گذشته اپل سیم را با مدل های همراه آیپد ایر۲ (iPad Air 2) و آیپد مینی ۳ (iPad mini 3) در ایالات متحده و انگستان معرفی کرد. اپل سیم به کاربران این امکان را می دهد به سادگی بین شبکه ها جابجا شوند و هنگام نیاز از مقدار دیتای کوتاه مدتی که نیاز دارند استفاده کنند.

به تازگی مدل های همراه آیپد مینی ۴ (iPad mini 4) و آیپد پرو (iPad Pro) به پشتیبان های اپل سیم اضافه شدند. اپل سیم هم اکنون در۱۳ کشور قابل خریداری می باشد.

اوایل سال جاری، اپل با شرکت اتصالات موبایلی GigSky بری به ارمغان آوردن برنامه ی دیتای همراه اپل سیم در بیش از ۹۰ کشور قرارداد بست. در حالی که GigSky در کشورهای بیشتری نسبت به AlwaysOnline ، مقدار دیتای کوتاه مدت ارائه می دهد، اما AlwaysOnline با ارائه ی برنامه های ساعتی و روزانه، مقدار دیتای کمتری را عرضه می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر