coinex
راهنمای خرید تکراتو

میس فیت ری : نگاه نزدیک به این ردیاب هوشمند در نمایشگاه CES 2016

میس فیت ری در نمایشگاه CES 2016 از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

میس فیت ری در نمایشگاه CES 2016 از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

بعد از گذشت چند ماه از انتشار ردیاب محبوب شاین ۲ (Shine 2) و بعد از اینکه توسط ساعت ساز مشهور فسیل (Fossil) خریداری شد، MisFit با دستبند ورزشی جدیدی به نام Ray توجه همگان را به خود جلب کرد. درست مانند بقیه ی پوشیدنی های ردیاب فعالیت سری میس فیت، Ray هم نیازی به شارژ مجدد ندارد و در عوض به جای آن می توانید به مدت چندین ماه از آن استفاده کنید پس از آنکه باتری آن تمام شد، آن را تعویض کنید.

با استفاده از این ردیاب با برنامه های آی او اسی و یا اندرویدی می توانید کارهای انجام شده، کالری سوزانده شده، مسافت، کیفیت خواب و مدت زمان آن را نظارت کنید.

این ردیاب که شبیه به یک سیلندر بلند است و از آلومینیوم آنودایز ساخته شده در دو رنگ ذغالی و بژ در دسترس قرار می گیرد. درست مانند شاین ۲، Ray هم به هنگام دریافت تماس تلفنی، پیام کوتاه، آلارم و یادآورها، نوتیفیکیشن می دهد.

برنامه ی میس فیت لینک با IFTTT ادغام می شود و شما می توانید رنگ های ال ای دی را برای نوتیف های خاص برنامه ریزی کنید.

این ردیاب MisFit Ray از نظر عملکردی به خوبی شاین ۲ است اما از نظر ظاهری، خیلی بهتراز این مدل به نظر می رسد. سه باتری دکمه ای این ردیاب، به مدت ۶ ماه ماندگاری دارد به این معنی که شما می توانید ۶ ماه به طور مداوم و بدون نیاز به شارژ کردن باتری این ردیاب از آن استفاده کنید. از نظر ظاهری هم به اندازه ی یک دستبند پوشیدنی عادی شکیل به نظر می رسد.

این دستبند میس فیت ری را هم اکنون با قیمت ۹۹ دلار می توانید سفارش دهید. فروش این پوشیدنی از نیمه ی دوم سال آغاز می شود و خرید و فروش آن به صورت آنلاین و همینطور ار طریق خرده فروشان فیزیکی ادامه می یابد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر