;
coinex

مازراتی لوانته جدیدترین SUV این کمپانی

مازراتی لوانته جدیدترین SUV این کمپانی

مازراتی لوانته SUV ، ماشین جدید این کمپانی ایتالیایی است که به زودی عرضه خواهد شد.

مازراتی، برای اولین بار و به طور رسمی تصاویر مازراتی لوانته اس یو وی را منتشر کرد. این اولین باری است که این کمپانی ایتالیایی تولید کننده ی ماشین های اسپرت، اقدام به تولید ماشین های SUV کرده است. فیات کرایسلر، که مازراتی یکی از زیر مجموعه های این شرکت محسوب می شود، تلاش می کند تا بتواند این برند را دوباره زنده کرده و رواج دهد. این خودروساز، در سال 2014 و با معرفی خودروی سواری گیبلی توجه زیادی را به خود جلب کرد؛ اما حرکت های جانبی پیرامون این برند، باعث شد از اهمیت آن کاسته شود.

مازراتی لوانته جدیدترین SUV این کمپانی.

این شرکت قصد دارد با عرضه ی مازراتی لوانته SUV موج تازه ای را در بازار لوکس ماشین های اس یو وی ایجاد کند. لوانته به خط تولید ماشین های فعلی مازراتی افزوده خواهد شد؛ مدل های کواتروپورته، گیبلی، گران توریسو و گران کابریو جی تی هم در این خط تولید قرار دارند. مازراتی لوانته SUV با ذکاوت طراحی شده است، این ماشین، از طرح های مشابه مدل های دیگر در خط تولید مازراتی بهره می برد. طراحی جلویی و چراغ های آن، شباهت جالبی با سواری گیبلی دارد.

طراحی عقب مازراتی لوانته به چهار اگزوز، یک سقف شیبدار و اسپویلر یکپارچه مجهز شده است. خبر های طراحی مکانیکی لوانته منتشر نشده اند، اما این کمپانی از وجود موتور دیزلی و گازوئیلی در این ماشین خبر داده است، همچنین سیستم انتقال قدرت 8 سرعته و چهار چرخ متحرک در مازراتی لوانته تعبیه شده اند

به گزارش مازراتی، اولین نسخه های لوانته از بخش مونتاژ تورین کمپانی خارج شده اند. انتظار می رود که مازراتی لوانته در بهار امسال در اروپا، و تا آخر سال 2016 در سایر کشور ها عرضه شود. خبرهای مربوط به قیمت و طراحی داخلی ماشین منتشر نشده اند. این ماشین برای اولین بار در نمایشگاه ماشین ژنو 2016 به نمایش گذاشته می شود.

مازراتی لوانته جدیدترین SUV این کمپانی

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر