;
coinex

استفاده از اسکنر چشم گلکسی نوت 7 در بانک ها

 استفاده از اسکنر چشم گلکسی نوت 7 در بانک هابنا بر گزارشات منتشر شده، بانک های کره شمالی در حال کار بر روی پروژه هایی هستند که کاربرد امنیتی اسکنر چشم گلکسی نوت 7 را به سیستم خود بیاورند.

اخبار اخیر نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد اسکنر چشم گلکسی نوت 7 را در دیگر گوشی های میان رده نیز بکار بندد. سامسونگ همچنین نشان داد که تکنولوژی اسکن عنبیه قابلیت این را دارد که به جز گوشی های هوشمند، در دیگر موارد نیز برای باز کردن قفل مورد استفاده باشد، حتی در بانک ها نیز می توان از این تکنولوژی به عنوان اهرمی امنیتی بهره مند شد.

به تازگی معلوم شده است که سامسونگ در مورد کاربرد های اسکنر چشم گلکسی نوت 7 ادعای درستی می کند، زیرا از قرار معلوم چند بانک در کره جنوبی در حال برنامه ریزی برای استفاده از این تکنولوژی هستند. این بانک ها بنا بر گزارشات، در حال کار بر روی اپلیکیشن هایی هستند که می توانند از ویژگی اسکنر چشم در گوشی استفاده کنند. یکی از موارد استفاده در این اپلیکیشن ها، ویژگی  Selca Banking است.

برای کسانی که با این مفهوم ناآشنا هستند باید بگوییم که Selca یک اصطلاح مورد استفاده در کره شمالی است(sel camera) بنابراین اساسا اسکنر چشم می تواند زمان سلفی گرفتن، چشم فرد را اسکن کند.

مشخص نیست که با چه سرعتی تکنولوژی اسکن عنبیه که برای اولین بار دیده می شود در بخش های مختلف جای گیرد، با این حال سامسونگ کمپانی بزرگی است و احتمالا به سرعت آن را در دستگاه های مختلف عملیاتی می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر