;
coinex

گلکسی نوت 7 مجهز به گوریلا گلس 5 در برابر خش مقاوم نیست

گوشی گلکسی نوت 7 اولین دستگاهی بود که به گوریلا گلس 5 مجهز شد. برتری نسخه ی جدید در مقایسه با نسخه های قبلی، مقاومت آن در برابر شکستگی و سقوط از ارتفاع است.

لازم به ذکر است که شیشه های نشکن، در برابر خش مقاوم نیستند چرا که در ساخت آنها از مواد منعطف تر و نرم تر استفاده می شود. بنابراین، زمانیکه گلکسی نوت 7 در  JerryRigEverything مورد آزمایش قرار گرفت، بسیاری منتظر نتایج آزمون و مقاومت نمایشگر در برابر خش بودند.

البته باید گفت که نتیجه ی آزمون گلکسی نوت 7 چندان خوب نبود. بسیاری از گوشی هایی که به گوریلا گلس 4 مجهز بودند تا مرحله ی 6 آزمون سختی Mohs دوام آوردند؛ این در حالیست که گوشی گلکسی نوت 7 با نمایشگر مجهز به گوریلا گلس 5، در مرحله ی 3 آزمون خراشیده شد. به بیان ساده تر، گوشی گلکسی نوت 7 با فلز هایی همچون آهن، فولاد، مس، نیکل و حتی برخی مدل های شیشه و موادی که در روزمره کاربرد دارند، خراشیده می شود.

گوشی گلکسی نوت 7 در مقایسه با گوشی هایی که به گوریلا گلس 4 مجهز هستند، در برابر سقوط مقاومت بیشتری دارد؛ این در حالیست که در مقابل خراشیدگی مقاوم نیست. بنابراین پیشنهاد می کنیم که از محافظ های نمایشگر استفاده کنید.

لازم به ذکر است که این نقد فقط گوشی گلکسی نوت 7 را تحت تاثیر قرار نمی دهد؛ بلکه تمام گوشی هایی که در آینده به گوریلا گلس 5 مجهز می شوند نیز در برابر خراش مقاوم نیستند.

به نظر شما از دست دادن مقاومت در برابر شیشه در ازای شیشه های نشکن انتخاب خوبی است یا خیر؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر