;
coinex

تصاویر لو رفته از سرفیس فون مربوط به فبلت شرکت دل است!

احتمالا فبلت دل به زودی روانه بازار شود

احتمالا فبلت دل به زودی روانه بازار شود. چند روز پیش تصاویری که انتظار می رفت مربوط به سرفیس فون از شرکت مایکروسافت باشد از طریق تویتر ایوان بلاس لو رفت. طبق اطلاعات جدید این تصاویر مربوط به فبلت جدید و قدرتمند شرکت آمریکایی دل است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

قطعا هر عاشق در دنیای گوشی های ویندوزی انتظار دارد که سرفیس فون از شرکت مایکروسافت به عنوان بزرگترین تولید کننده موبایل‌های ویندوز فونی، بسیار خاص باشد. عاشقان دنیای ویندوز موبایل، دوست دارند سرفیس فون مجهز به پردازنده‌ی x86 بیتی باشد و از پلتفرم یونیورسال ویندوز پشتیبانی کند تا تجربه‌ای همانند ویندوز در دسکتاپ داشته باشند.

فبلت دل

چندی پیش تصاویری از یک گوشی هوشمند ویندوزی با ویژگی‌های ذکر شده در تویتر ایوان بلاس منتشر شد . این عکس‌ها باعث شد که بسیاری بگویند، مایکروسافت بالاخره بعد از مدت‌ها به سرفیس فون رنگ واقعیت بخشیده است؛ اما واقعیت این است که این تلفن هوشمند به شرکت آمریکایی دل متعلق است.

گوشی هوشمندی که ایوان بلس عکس آن را منتشر کرد واقعا توسط شرکت دل در حال ساخت بوده است؛ اما خروج شرکت اینتل از پردازنده‌های میان‎ رده اتم سبب شد تا این پروژه به پایان خط برسد و شکست بخورد. موبایلی که قرار بود از ویژگی کانتینیوم  پشتیبانی کند، حالا دوباره به تخیلات پوسته است.

.

منبع:mspoweruser

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر