;
coinex

بازاریابی محتوا یا Content Marketing و فرمول ساخت محتوای برنده

بازاریابی محتوا یا Content Marketing

آیا درباره بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ (Content Marketing) کمی احساس ترس می کنید؟ این فرمول ها شما را در هر اصل از بخش قدرتمند محتوای آنلاین استاد می کنند. این متن گزیده ای از کتاب استاد بازاریابی محتوا است. در این قسمت درباره بازاریابی محتوا یا Content Marketing و فرمول ساخت محتوای برنده برای شما نکات مفیدی ارائه می کنیم:

بازاریابی محتوا یا Content Marketing  با رعایت این 7 نکته

1- عنوان

ترسو نباشید: عنوان شما، مکث میان محتوای تان و کلیک کردن بر روی آن برای خواندنش است. ایده های زیادی ایجاد کنید. از به کار بردن اصطلاحات خاص در عنوان اجتناب کنید و بیش از حد هوشمندانه ننویسید. هدف را برای آن که تحقق یابد واضح و روشن بیان کنید.

2- اولین جمله

جمله اول خواننده مطلب شما را درگیر موضوع مورد بحث می کند. سعی کنید خوانندگان را وارد یک داستان کنید که در حال پیشروی است. جملات تحریک کننده ای بسازید که خواننده را در حالت تعلیق نگه دارد و او را مجبور کند تا پایان صفحه را بخواند. متن شما باید طوری باشد که خواننده نتواند آن را نیمه رها کند و تا پایین صفحه او را به دنبال خود بکشد.

3- مقدمه

در قسمت مقدمه یک چارچوب برای مطلب خود ایجاد کنید. مقدمه باید کوتاه باشد. خودتان را به عنوان یک متخصص دوست و مطمئن معرفی کنید. با قرار دادن تگ های بیشتر به طور مصنوعی، ماهرتر شوید.

4- عنوان های فرعی

از عنوان های فرعی برای بهبود ساختار محتوای تان پیش از آن که اقدام به نوشتن کنید، استفاده کنید. می دانیم که بسیاری از مردم ممکن است فقط عنوان های فرعی را بخوانند، دلیل این امر اندازه کم زیر عنوان هاست که برای آنان مزه دارد، پس با اطلاعات قابل اطمینان به آن ها پاداش بدهید.

5- کپی اصلی

کپی اصلی را زیر هر عنوان فرعی بعدی قرار دهید. داستانی نقل کنید و نمونه خود را بسازید. برای یک تجربه خوانندگی سلیس و روان از جملات انتقالی استفاده کنید. سعی کنید جملات و پاراگراف های تان کوتاه باشد تا موجب سهولت در خواندن شود.

6- خلاصه

در پایان به آن چه از آغاز بیان کردید، اشاره ای داشته باشید. تا به خواننده یادآوری شود که چه چیزی را از این مطلب آموخته است. خلاصه آخر متن برای خوانندگان سودمند خواهد بود زیرا آنچه که آن ها خوانده اند را مستحکم و تقویت می کند تا بیشتر در ذهن آنان بماند. خلاصه های شما، عنصر دیگری است که محتوای شما را قدرتمند خواهد ساخت.

7- دعوت به عکس العمل

دعوت به عکس العمل به سادگی از خواننده می خواهد که به قدم بعدی برود. این دعوت به عکس العمل خواه گذاشتن یک نظر باشد، تصدیق شدن و یا بازدید از صفحه فروش فرقی ندارد. مهم آن است که خواننده را وادار به عکس العمل کند. این درست جایی است که کسب و کار شما از محتوای تان سود کسب کرده است.

.

منبع: copyblogger

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر