;
coinex

نمایشگر گلکسی اس 8 در برابر نمایشگر ال جی جی 6؛ رقابتی سخت بین دو پرچمدار بزرگ!

نمایشگر گلکسی اس 8 در برابر صفحه نمایش ال جی جی 6؛ رقابتی سخت بین دو پرچمدار بزرگ!
نمایشگر گلکسی اس 8 از رزولوشن بالایی برخوردار خواهد بود! سامسونگ و ال جی بدون تردید نه تنها دو کمپانی بزرگ تکنولوژی در کره هستند که در سطح جهانی نیز به اندازه کافی شناخته شده اند. این دو غول بزرگ فناوری جهان در حال حاضر خود را آماده می کنند تا با گوشی های پرچمدار 2017 خود بتوانند خودی نشان دهند و سهم بیشتری از بازار را برای خود به دست آورند.

در نبرد میان گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 دو بخش بسیار حائز اهمیت است. اولین مورد به تراشه های این دو گوشی هوشمند مربوط می شود. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در این زمینه پیش دستی کرده و گوی سبقت را از رقیب هموطن خود ربوده است.

گفته می شود که تراشه های اسنپدراگون 835 کوالکام با تمام قوا در اختیار گلکسی اس 8 سامسونگ قرار گرفته و ال جی از این حیث مجبور است تا با تراشه های قدیمی تر اسنپدراگون 821 کوالکام سر کند.

بخش دیگری که این دو گوشی پرچمدار در آن با هم رقابت سختی خواهند داشت، اندازه و وضوح نمایشگر آنهاست. شایعات می گویند که اندازه نمایشگر گلکسی اس 8 سامسونگ 5.8 اینچ بوده و نمایشگر گلکسی اس 8 پلاس با پنل 6.2 اینچی خودنمایی خواهد کرد. این در حالیست که نمایشگر ال جی جی 6 یک صفحه نمایش 5.7 اینچی اعلام شده است. این بدیهی است که تفاوت ها بسیار ناچیز است؛ اما در هر صورت تفاوت هایی وجود دارد.

به جز تفاوت در اندازه نمایشگر گلکسی اس 8 با صفحه نمایش ال جی جی 6، یکی دیگر از چیزهایی که مورد توجه است، رزولوشن صفحه نمایش این دو گوشی پرچمدار است.

نمایشگر گلکسی اس 8

همانطور که از قبل نیز گفته شده بود، ال جی با معرفی یک صفحه نمایش جدید با نسبت اندازه غیر معمول تصویر 18:9 و رزولوشن 1440 در 2880  یک نمایشگر قدرتمند (کواد اچ دی پلاس) را به نمایش گذاشت و گفته می شود که این نمایشگر در ال جی جی 6 خودنمایی خواهد کرد.

اکنون شایعه جدیدی از چین نشات گرفته است. گفته می شود که نمایشگر گلکسی اس 8 سامسونگ دارای رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل است. چنین رزولوشنی با خبری که درباره نمایشگر این دستگاه با نسبت تصویر غیر معمول 18.5:9 منتشر شده بود، هماهنگی دارد.

اگر رزولوشن نمایشگر گلکسی اس 8 چنین مقداری را داشته باشد، چند پیکسل بیشتر از نمایشگر ال جی جی 6 خواهد داشت و این نیز می تواند برتری پرچمدار سامسونگ در برابر پرچمدار 2017 ال جی را رقم بزند.

گوشی های سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی اس 8 پلاس در رویدادی که در 29 مارس (9 فروردین) در نیویورک برگزار خواهد شد، به طور رسمی معرفی شده و حدودا یکماه بعد در 21 آوریل (1 اردیبهشت ماه) وارد بازار خواهند شد.

ال جی جی 6 نیز در نمایشگاه MWC 2017 رخ نشان خواهد داد. ال جی در این زمینه از رقیب خود پیشی گرفته و پرچمدار خود را در 26 فوریه (8 اسفند) معرفی می کند و احتمالا در ماه مارس آن را عرضه خواهد کرد. باید دید که رقابت بین پرچمداران چشم بادامی ها چگونه خواهد بود! شما کدام گوشی را می پسندید؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر