coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده مراسم معرفی ال جی جی 6

مراسم معرفی ال جی جی 6

از سال های گذشته سازندگان گوشی های هوشمند عادت داشته اند که مراسم پخش معرفی دستگاه های جدید خود را به صورت زنده برای کاربران پخش کنند. گوشی هوشمند ال جی جی 6 یکی از خبرسازترین موضوعات رسانه های آنلاین بوده است. شرکت ال جی امروز میزبان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلونا است. مراسم معرفی ال جی جی 6 ساعاتی دیگر آغاز می شود و آنطور که پیدا است کاربران می توانند پخش زنده این مراسم را تماشا کنند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بدون شک کنفرانس مطبوعاتی ال جی با وجود ال جی جی 6، یکی از جذابترین کنفرانس های مطبوعاتی کنگره جهانی موبایل 2017 است. در حال حاضر کاربران بسیاری منتظر برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی شرکت های مختلف هستند. شرکت ال جی یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند است و قرار است که امروز از پرچمدار 2017 خود رونمایی کند. مراسم معرفی ال جی جی 6 پر از هیجان است، پیشنهاد می شود که این مراسم را از دست ندهید.

در حال حاضر شایعات متعددی درباره ال جی جی 6 وجود دارد. به طور خلاصه این گوشی هوشمند قرار است که با صفحه نمایش 5.7 اینچی و وضوح 2880 در 1440 پیکسل روانه بازار شود. این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 821 بوده و در برابر آب مقاومت دارد. ال جی با به ارمغان آوردن ویژگی ضد آب بودن، شاید بتواند ضعف سال گذشته خود را جبران کند. البته اعلام شده که پرچمدار امسال ال جی ماژولار نیست و به خاطر ویژگی ضد آب بودن، به باتری قابل جا به جایی مجهز نشده است. باتری این دستگاه 3200 میلی آمپر بوده که نسبت به باتری پرچمدار سال گذشته تقویت شده است. این دستگاه با اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری LG UX 6.0 عرضه می شود.

اگر از طرفداران برند ال جی هستید، به سادگی می توانید از این لینک، مراسم معرفی ال جی جی 6 را به صورت زنده و آنلاین تماشا کنید. در روزهای آینده همراه تکرا باشید. تیم تکرا پوشش کاملی از نمایشگاه MWC 2017 خواهد داشت.

لینک پخش مراسم معرفی ال جی جی 6

منبع: Phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر